• Anonym (Exhibitionist)

Cfnm

Jag är en man på drygt 40 år som ser bra ut och är ganska vältränad. Jag har en dröm om att gå vara naken bland en eller flera tjejer/kvinnor. Att få vara naken hemma hos en kvinna och utföra de sysslor hon ber mig göra, vara naken uppassare på en tjejfest. Sådana saker och andra liknande saker som ofta kallas CFNM är något som tänder mig. Känslan av att vara uttittad och blottad inför en eller flera tjejer/kvinnor. Problemet är att jag inte vet hur jag ska få uppleva det och om tjejer/kvinnor vill ha en naken man hos sig. Till vardags eller fest. Hur kan jag få uppleva detta?

• Svar på tråden Cfnm
  • Anonym (herr G)

Ja att söka på ett familjeforum känns väl så där rätt. Eller?

• Anonym (Men)
    Anonym (Exhibitionist) skrev 2015-07-08 00:41:42 följande:

Jag är en man på drygt 40 år som ser bra ut och är ganska vältränad. Jag har en dröm om att gå vara naken bland en eller flera tjejer/kvinnor. Att få vara naken hemma hos en kvinna och utföra de sysslor hon ber mig göra, vara naken uppassare på en tjejfest. Sådana saker och andra liknande saker som ofta kallas CFNM är något som tänder mig. Känslan av att vara uttittad och blottad inför en eller flera tjejer/kvinnor. Problemet är att jag inte vet hur jag ska få uppleva det och om tjejer/kvinnor vill ha en naken man hos sig. Till vardags eller fest. Hur kan jag få uppleva detta?

Problemet är nig att många vuxna människor lever ett lite roligare liv med allt vad det innebär så just det som du tänder på och vill göra är ingenting som gemene människa söker efter. Lycka till...
  • Anonym (Anders)

Du kan ju alltid bli krokimodell. Stå och bli avtecknad.

Plus:

Du får (måste) stå naken.
    Du får betalt för det.
    Det är helt och hållet lagligt.

Minus:

Det finns inget sexuellt med det över huvud taget.
    Det är väldigt blandad publik (ofta tanter och gubbar).
    Du får inte onanera eller något sådant, då blir du utslängd.

Svar på tråden Cfnm