• Äldre 8 Jul 09:15
    1487 visningar
    5 svar
    5
    1487

    Färgade flytningar vid toalettbesök?

    Hej på er!

    Som jag har förstått så är det fler än jag som fått färgade flytningar vid toalettbesök, när man "tar i", är så extremt förstoppad för det mesta. För det mesta är det brunt, men ibland har det varit rosa och någon enstaka gång rött :( Hur har det gått för er andra som haft så? Jag blir så orolig att något är fel därinne, och oron växer ju närmre fredag vi kommer, då vi har ett bokat ultraljud :/ Hoppet är ju det sista som överger en, men nu är det jobbigt!

  • Svar på tråden Färgade flytningar vid toalettbesök?
  • Äldre 8 Jul 14:38
    #1

    Verkligen ingen annan som har erfarenhet av detta? :/

  • Äldre 8 Jul 18:13
    #2

    Har haft samma jag med, senast var i v 11 och den försvann på en gång. Kom då rött blod när jag tog i och antar att ett blodkärl sprack. Kollade aldrig upp detta men känner mig gravid och fick ingen smärta i samband med detta, gyn tyckte då jag skulle avvakta och det kom inget mer.

    Vilken v är du i?

    Har börjat med linfrön och lactulos för magen nu, funkar hyfsat mot förstoppning.

  • Äldre 8 Jul 21:48
    #3

    Ah, ok! Så du har fått så flera gånger? Jag är i vecka 11 och sen två-tre veckor sedan får jag färgade flytningar varje gång jag måste ta i, vilket har resulterat i att jag fått extrem ångest inför detta, och håller mig in i det sista.. fruktansvärt tröttsamt :/ ska på ultraljud på fredag, men en del av mig har tappat hoppet lite.

  • Äldre 9 Jul 05:48
    #4

    Har fått så en gång vid sex och en gång vid toabesök. Hoppas det går bra på fredag! :)

  • Sun 15 Nov 2020 13:56
    #5

    Vet att tråden är gammal, men är i vecka 5+2 och är med om samma. Har så svårt att behålla lugnet då jag varit med om missfall och utomkveds tidigare.

    Hur gick det för dig?

Svar på tråden Färgade flytningar vid toalettbesök?