• Anonym (Julia)

Superkåt av sug på bröstvårtorna, någon mer?

Jag blir så otroligt kåt när min man suger på mina bröstvårtor så det känns som att jag skulle kunna komma genom bara det. Direkt när han börjar suga så pirrar det i hela musen och sedan kommer jag på 1 minut när han börjar smeka.

Suger han inte så kan det ta 10 minuter innan jag kommer, någon mer som upplever samma??

Verkar som att många kvinnor tycker det är obehagligt, men för mig är det tvärtom.

• Svar på tråden Superkåt av sug på bröstvårtorna, någon mer?
  • 6xavire6

För mig som man är det samma sak!

• Efraim Barkbit

Få saker är så tokigt attraktivt som en kvinna som älskar stimulans av bröst i allmänhet och bröstvårtorna i synnerhet!

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (fram)
    Anonym (Julia) skrev 2015-07-08 14:12:52 följande:
    Jag blir så otroligt kåt när min man suger på mina bröstvårtor så det känns som att jag skulle kunna komma genom bara det. Direkt när han börjar suga så pirrar det i hela musen och sedan kommer jag på 1 minut när han börjar smeka.

Suger han inte så kan det ta 10 minuter innan jag kommer, någon mer som upplever samma??

Verkar som att många kvinnor tycker det är obehagligt, men för mig är det tvärtom.
    Min fru funkar pa precis samma satt, blir jattetand och kan komma ratt fort efter nagra minuter. Vissa kvinnor verkar helt enkelt ha haft lite mer tur i orgasm lotteriet i livet. Sjalv ar jag val inte varldens snayggaste eller sexgaste karl men hon kommer varje gang vi ar intima oftast 2-3 ganger. Vaginalorgasmer mestadels som tar pa krafterna.
  • Anonym (Pirr)

Samma för mig. Blir otroligt pirrigt mellan benen och jag skulle kunna komma bara av det men samtidigt blir frustrationen stor av att få känna en tunga eller kuk in i mig samtidigt som tungan leker med mina bröst.

• Cecese

Jag älskar det men har inte kommit av bara det. På mej är nacken betydligt mer känslig och har direkt kontakt till fittan. Ett av mina ex fick mej att komma med kläderna på bara genom att kyssa mej i nacken och hålla om mej bakifrån. Det var häftigt och vi var båda lika förvånade efteråt. 

• MrFlex

Mitt senaste ex var som du, det är nog inte helt ovanligt. Fram till min nuvarande så har alla tidigare partners gillat beröring av bröstvårtorna, mer eller mindre hårt, så jag blev väldigt förvånad när den nuvarande meddelade att bröstvårtorna var off-limit. Sjukt tråkigt faktiskt:)

• Mrs Okänd

Det är ju inte direkt ovanligt. Jag tycker det är mycket skönt med en fast hand som trycker i svanken. Sen har jag märkt att hårt tryck rakt in under naglarna också går ner till underlivet...(jag har jobbat som diskare i min ungdom).

• Efraim Barkbit

Trevligt att se hur många bröst-känsliga kvinnor det finns

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Julia)
    ErnstHugo skrev 2015-07-08 14:39:10 följande:

Trevligt att se hur många bröst-känsliga kvinnor det finns

Visst är det Kul och se att andra kvinnor gillar det med.
    Mitt ex sög aldrig på mina bröstvårtor, så när jag träffade min man (som avgudar tuttar) så började han göra det på mig och då märkte jag verkligen vad jag gått miste om
  • Armageddon

Frugan är likadant, sug och lite lätt nypande så blir hon hur kåt som helst!

Tycket de flesta tjejer jag varit med har varit likadana.

Svar på tråden Superkåt av sug på bröstvårtorna, någon mer?