"Mys" med min unga massör.
Måste ventilera min historia innan jag spricker.
Jag är en kvinna, låt oss säga mellan 40 och 50 år med ett ganska bra mellanchefsjobb i privat sektor, en dotter i tonåren och en sambo. Har aldrig tidigare varit otrogen - aldrig ens haft tanken på det. Jag är och har alltid varit ganska konservativ i sängen. Sex bakifrån hör till ovanligheterna och en sats skall kommas i en kondom eller annorstädes - inte på mig alltså.
Ska försöka förklara så målande jag kan utan att avslöja någons identitet.
Under ett års tid har jag gått och fått massage hos en kille som är 25 år gammal. Han arbetar i en chefsroll på ett företag där han tjänar gott om pengar (jag misstänker åtminstone att han tjänar bra med tanke på hans dyra bil och sekelskifteslägenhet om 130 m2 på bästa adress) och masserar vid sidan av. Massageverksamheten bedriver han hemma hos sig i ett "relaxrum" (sovrum) - tar betalt kontant så att säga
Ja, han är utbildad massör.
Killen är så jävla charmig att jag håller på att smälla av varje gång jag träffar honom, snygg, stilig (möter alltid upp en, solbrun, med perferkt hårsvall, i hallen med kritvit skjorta med uppkavlade ärmar och slätstrukna chinos) ganska vältränad, bär alltid min favoritparfym för män (Aqua di gio).. Jag kan hålla på länge. MEN! Alltid så jävla korrekt - ta-i-hand-grejen liksom. Du har masserat mig 20 gånger, ge mig en kram åtminstone. Väldigt noga med att ha handduk över bröst och rumpa o.s.v. Tittar alltid väluppfostrat bort om något skulle glida ner. Men jag har alltid känt en connection. Vi liksom klickar och jag känner mig som 20 år igen varje gång han ger mig en komplimang eller småflörtar med mig.
Så kom dagen.
Jag hade bestämt mig för att utmana honom. Hade köpt ultratunna stay-ups och spetsunderkläder från Agent Provocateur i Köpenhamn veckan innan. Gick och gjorde naglarna dagen innan och till frisören samma dag. Spelade varenda jävla kort jag hade i leken.
Piffad till tänderna ringde jag på dörren och han öppnade. Lika jävla fin som vanligt, doften och synen av en sommarfräsch 25-årig man slog emot mig som ett jävla baseballträ av feromoner.. Mitt hjärta slog dubbelslag i ett par sekunder - dels på grund av honom men framförallt för att jag för första gången insåg vad jag höll på med.. Jag skulle aktivt försöka förföra en 25-åring och vara otrogen på kuppen.
Hans första ord, med chockad blick, var "wow" följt av flera sekunders tystnad samtidigt som han synade mig från topp till tå, med tydlig uppskattning i blicken. Jackpott, tänkte jag.
Han undrade om jag skulle på bal efteråt och om jag inte var rädd att förstöra sminket och håret med en massage. Jag fnissade åt hans kommentar så sexigt det bara gick - antagligen lät jag som en generad 14-åring som sett en snygg kille för första gången.
Jag hade tagit med mig en flaska Gula Änkan från 1989 som jag fått av tidigare kollegor när jag bytte arbetsgivare, lyfte upp den ur Hermés-handväskan (spelade hela kortleken som sagt) och frågade jakande om vi skulle ta ett glas innan massagen. Jag hade förväntat mig en viss skepticism från hans sida med tanke på hur platonisk han tidigare varit, men icke. Han svarade glatt ja tack, och följde upp med en kommentar om att det både var hans favoritchampagne och hans favoritårgång..
"Såklart är en 2000-kronorsflaska årgångschampagne din favorit, jävla skitunge" tänkte jag och tittade skeptisk in i hans klarblå ögon.
Men.. Mycket riktigt drar han fram två stycken Vuve Cliquet -89 från barskåpet med ett brett leende och säger att det är det året han föddes. Någonstans här blir åldersskillnaden tydlig. Jag var alltså mer eller mindre klar med universitetsstudierna när han tog sina första andetag på BB.
I alla fall plockar han fram två kristallglas från Orrefors Street-kollektionen med matchande champagnekylare (alltså vem är denna människa?) och vi går vidare till "relaxavdelningen". Här är som vanligt elektriskt nedsläckt men upplyst med svindyra doftljus från Tom Dixon, Molton Brown och Herve Gambs.
Vi dricker några glas bubbel och pratar innan han föreslår att vi skall påbörja massagen. Han går ut och ber mig klä av mig. Jag gör som jag blir tillsagd, men behåller stay-ups, trosa och BH på. När han kommer in igen ligger och på mage och tittar mot honom. Han blir märkbart generad och lyfter stressat upp handduken som jag lämnat på pallen sidan om och lägger den över min rumpa. Jag ler.
X tar fram den uppvärmda oljan och börjar massera min nacke, skuldra och längst med ländryggen.
Han är tystare än vanligt - men hans andning är mycket intensivare.
Även min andning intensiferas ju närmre hans händer kommer min rumpa.
Jag låter min arm glida ut över britsens kant och där möter min underarm väldigt lätt, hans kuk. Den är stenhård - hela min kropp ryser till och jag ger ifrån mig ett ofrivilligt och tyst stön. Han andas ännu djupare.
Med samma arm tar jag tag i handdukens nederkant och drar ner den på golvet, med ambitionen att det skulle verka som att den trillade ned av sig själv.
Han avbryter massagen för att böja sig ner och plocka upp den.
"Låt den ligga" svarar jag instinktivt. Han gör som jag säger och reser sig upp igen och lägger sina händer i min svank.
"Kan du inte massera mina ben?" frågar jag.
"Det blir svårt när du har strumpor" svarar han.
"Där är plats över dem, under rumpan" föreslår jag blygt..
Så äntligen känner jag hans två mjuka, varma händer mot mina innerlår. Min puls rusar, andningen skenar, jag känner bokstavligen att min mus rinner. Inom sekunder av hans beröring börjar jag stöna. Han ger mig en komplimang om att min rumpa är bland det vackraste han sett. Shit, nu händer det, tänker jag.
Jag låter mina ben glida isär för att ge honom utrymme. Hans händer vibrerar av sexuell frustration, hans inandningar är djupa och sker stötvis.
Plötsligt känner jag fjäderlätt varsamma fingrar som smeker min klitoris utanpå trosorna. Jag hamnar i spontan trans; mina ögon rullar bak, min kropp vibrerar av njutning, tår och fingrar krampar och mina rygg- och benmuskler drar ihop sig så att jag svankar rumpan 30 cm upp i luften samtidigt som jag ger ifrån mig ett fem sekunder långt stön.
Jag tar tag runt hans kuk. Den pulserar och håller på att spräcka både byxor och kalsonger. Han stönar till och hans kropp skälvar. Med skakande intensiva händer drar jag ned gylfen och sliter av knappen, tar tag i resåren på hans kalsonger och drar sakta ned till hans kuk vecklas ut i sitt praktfulla (låt oss kalla det) råstånd.
Jag ligger fortfarande kvar på mage med hans högra hand smekandes mina, vid detta laget, genomvåta trosor, hans vänstra smeker mitt hår. Jag flyttar mitt ansikte närmre kanten på britsen och har nu hans kuk en centimeter från näsan. Till och med hans kuk doftar ljuvligt av vanilj och cedarträ. Jag öppnar munnen och låter den glida in. Hela vägen ned i mitt svalg. Hela hans kropp skakar och jag känner hans magmuskler krampa intensivt. Jag börjar reflexmässigt kväljas, men han håller med stadig hand runt mitt bakhuvud i ett par sekunder innan han sakta låter den glida ut igen. Hans kuk droppar av saliv, årgångschampagne och försats i en salig blandning. Normalt sett hade såväl kväljning som flera centiliter kroppsvätska avtänt mig å det grövsta - men nu gjorde det mig, om möjligt, ännu kåtare.
Hans hand rör sig upp över troskanten och sedan ned igen, innanför. Sakta för han in ett finger, samtidigt som jag sväljer hans kuk igen, och börjar massera min G-punkt. Inom tio sekunder har jag fått mitt livs första fontänorgasm. Mitt bäcken badar i en pöl av obeskrivlig orgasm och min överkropp är badar i den tidigare nämnda blandningen av kroppsvätskor, när jag återigen släpper ut hans kuk ur min mun.
Han går ner till fotänden och tar tag i mina trosor, drar dem ner över mina ben och fötter. För en sekund är han tyst innan han fnissar sexigt och lägger trosorna i min hand. De är 100 procent genomvåta. Som om man hade haft dem i ett vattenbad över natten. Helt sjukt.
Han börjar kyssa mina ben från fötterna och upp. När hans tunga till slut når min mus skriker jag av välbehag. Han lyfter upp min höft så att jag hamnar i någon form av "bakifrån-position" och han börjar slicka mig. Från venusberg till rumpa. Detta är första gången jag ens övervägt att bli slickad bakifrån, än mindre i rumpan. Vid detta lag är jag kåtare än någonsin i livet. För att sätta det i perspektiv så hade jag inte avbrutit ens om min sambo hade kommit in där och då, med risk för att missa nästa orgasm - för den var på väg. Nu känner jag ett finger som masserar runt mitt (med brist på andra ord) rumphål samtidigt som hans tunga varsamt koncentrerar sig på min klitoris. Sekunder efter han låter fingret glida in får jag min andra orgasm. Jag känner hur hela mitt underliv krampar runt hans fingrar och tunga. Jag ligger och skakar.
Han drar ner mig på golvet så att jag hamnar på knä. Han tar tag i mitt hår och trycker ner kuken i mitt svalg igen. Hans pulserande kuk i min hals framkallar nya kväljningar men han släpper inte det fasta taget om mitt huvud. Till slut sprutar vätskorna ut genom min näsa istället och han släpper taget. Jag sitter där i en sjö av kroppsvätskor med slem från näsa och mun när han böjer sig ner och kysser mig med en passion som jag aldrig varit med om på ett halv århundrade (snart).
Jag har aldrig känt mig så smutsig, men aldrig heller så upphetsad och förälskad som då. Han torkar av mitt ansikte med sin varsamma hand innan han reser mig upp och lägger min överkropp över britsen. Mitt ansikte ligger nu i mina egna musvätskor, men av någon sjuk anledning gör det mig bara mer kåt.
Hans hårda ollon vilar nu mot mina svullna blygdläppar. Jag stönar bara av tanken på att snart ha hela hans kuk i mig.
När han till sist låter den glida in svartnar det för ögonen. Mitt nackhår reser sig och min rygg kröks. Jag känner varje millimeter av hans pulserande kuk smeka in och ut ur min mus. Jag kommer. Igen. Det svartnar för ögonen igen. Jag får en blackout och minns ingenting för än jag återigen sitter på knä med hans kuk i halsen. Stötarna blir djupare och djupare, mer och mer intensiva, hans stön eskalerar. Jag gör allt i min makt för att inte kräkas och ge honom den bästa orgasmen i sitt liv. Jag börjar smeka hans rumpa, han rycker till när mina gelénaglar först nuddar hans anus. Jag stoppar in ett finger och masserar hans g-punkt. Hans stön har övergått till vrål och hans skinkor kramar runt min hand när han drar ut kuken ur min mun. Den hinner inte lämna min underläpp innan han sprutar den största satsen jag sett. Normalt sett hade jag puttat bort någon som ejakulerade mot mig, men nu ville jag ha varenda droppe. Jag satt på huk med vidöppen mun, tungan ut och ett finger i hans rumpa och ville ha varje impuls av hans sperma över mig. När han kuk slutat spruta stängde jag munnen och svalde. Jag fick svälja tre gånger innan jag fått i mig allt.
Sedan rasade vi ihop i en utmattad hög på marken och bara låg still i en timme.
Han gav mig komplimanger och smekte mitt hår, då och då fick han efterskälvningar från sin orgasm.
Jag duschade av mig och gick hem. Slängde mina dyngsura och svindyra underkläder i en soptunna på vägen (de hade gjort skäl för priset) och köpte nya på HM.
När jag kom hem mötte jag min sambos blick och blev förvånad över att jag inte ens kände skuld. Jag log. Ångrade ingenting. Inte för en sekund.
Idag fick jag ett meddelande från X som säger att ingen kan få reda på detta och att det aldrig får hända igen då även han har en tjej som han älskar. Han sa att det var det bästa sex han någonsin haft men situationen hade blivit ohållbar om vi hade fortsatt vår relation.
Jag kommer alltså aldrig få uppleva detta igen. Aldrig mer tre olika orgasmer under samma sexakt. Aldrig mer hans 25-åriga kropp i mig. Aldrig mer känna mig undergiven, smutsig och upphetsad på samma gång. Fan.
Så nu återgår jag till mitt vanliga samboliv med barn, hus och hund. Låtsas som att det aldrig hänt.
Tack X för de bästa timmarna i mitt liv.