• Tjockis

Killar! Ligga med en tjockis?

Kan killar mellan 20-30 år tänka sig att ligga med en överviktig tjej? Jag menar inte mullig utan tjock fast inte superfet.

Jag är en 21årig tjej med ett fint ansikte som skulle vilja flörta med killar men jag vågar inte för det känns som att alla tycker jag är äcklig för att jag är överviktig. Jag bantar och går ner i vikt sakta men säkert, skall jag bara hålla mig borta från killar tills jag är smal eller finns det killar som skulle uppskatta att bli flörtade med ändå? Som inte bryr sig?

Jag vet inte hur killar tänker! Snälla säg era åsikter.

Tack för att ni läste.

• Svar på tråden Killar! Ligga med en tjockis?
  • Haskel

Nu ätr jag förvisso äldre än 20-30 år, men saker och ting förändras inte så mycket. Synen på överviktiga är idag, lika som för 10-20 år sedan.

En sak ska du ha klart för dig. Killar tycker INTE att du är äcklig. Killar kan ha synpunkter på övervikt, men det är långt ifrån att tycka någon är äcklig.

En tjej som flirtar är alltid trevligt och välkommet, oavsett utseende. Jag är helt säker på att väldigt många killar skulle se det som positivt att bli uppvaktade av dig. 
    Bry dig i nuläget inte om din vikt, utan flirta på.
    Men sluta för den skull inte att satsa på en lite lägre vikt. Övervikt är inte bra för hälsan som du säkert vet.

• Tom Araya
    Tjockis skrev 2015-07-09 00:41:05 följande:

Kan killar mellan 20-30 år tänka sig att ligga med en överviktig tjej? Jag menar inte mullig utan tjock fast inte superfet.

Jag är en 21årig tjej med ett fint ansikte som skulle vilja flörta med killar men jag vågar inte för det känns som att alla tycker jag är äcklig för att jag är överviktig. Jag bantar och går ner i vikt sakta men säkert, skall jag bara hålla mig borta från killar tills jag är smal eller finns det killar som skulle uppskatta att bli flörtade med ändå? Som inte bryr sig?

Tack för att ni läste.

Jag vet inte hur stor du är, jag har mina gränser, men du är för ung för mig i alla fall. Övervikt bekommer mig inte nämnvärt, fast en stor mage och lår kan vara lite i vägen förstås, svårt att andas när jag slickar henne...
  • Efraim Barkbit
    Haskel skrev 2015-07-09 01:03:28 följande:

Nu ätr jag förvisso äldre än 20-30 år, men saker och ting förändras inte så mycket. Synen på överviktiga är idag, lika som för 10-20 år sedan.

En sak ska du ha klart för dig. Killar tycker INTE att du är äcklig. Killar kan ha synpunkter på övervikt, men det är långt ifrån att tycka någon är äcklig.

En tjej som flirtar är alltid trevligt och välkommet, oavsett utseende. Jag är helt säker på att väldigt många killar skulle se det som positivt att bli uppvaktade av dig. 

Bry dig i nuläget inte om din vikt, utan flirta på.

Men sluta för den skull inte att satsa på en lite lägre vikt. Övervikt är inte bra för hälsan som du säkert vet.

Väl talat! Även om jag i min ungdom var ännu mer tagen av stora tjejer.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Rkn
    Tjockis skrev 2015-07-09 00:41:05 följande:

Tack för att ni läste.

Jo självklart skulle jag det, man behöver inte ha den "perfekta" kroppen som alla tror. En bra personlighet och fint leende räcker nog i alla fall för mig. Men tycker att du ska flörta med killar och inte bry dig så mycket vad andra säger. Du duger som du är och tro inget annat.Jag även inom den åldersgruppen så du vet att det finns killar som inte bryr sig så mycket om du är stor eller liten :)
  • Gotlänning

Som en del andra så är jag way past 30 men tycker som så...

Inget fel på dig överhuvudtaget, din kroppsform kanske inte tilltalar normen hur man "skall se ut". Släpp det för det är bara skitsnack.

Håller du dig borta från killar enbart för den anledningen kommer du missa mycket, personligen har jag aldrig brytt mig hur tjejen sett ut så länge hon var klok.

Killar gillar att bli uppmärksammade på samma sätt som du, behandla din nästa som du vill behandlad osv.

Ge inte upp då du har inget att ge upp, bara allt att finna.

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Dr Nail

Gå till ett ställe där det finns många packade svarta killar och känn dig som en DROTTNING.

• Gotlänning
    Dr Nail skrev 2015-07-09 03:23:15 följande:

Gå till ett ställe där det finns många packade svarta killar och känn dig som en DROTTNING.

Medans du som vit packad kille går på den lokala krogen och raggar på fulla smala fjortisar och känner dig som en KUNG?

Jeez.
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Anonym (Hej)

Dejtade massor med killar mellan jag var 23-28. Träffade lätt 100 män. Låg absolut inte med alla men ca 20 av dem.

Vid denna tidpunkt vägde jag nog kring 120-130 kg.

Så ja det finns massor av män som tänder på större tjejer. Trodde som du få jag var i början av 20 års åldern och hela tonåren med.

Men när självförtroendet kom så vågade jag ge mig ut och leta mr right. Idag sen 2 1/2 år tillbaka lever jag med honom. Är gift, har ett barn och hus.

Släpp dina fantasier om hur andra ser på dig och våga gå ut och leta. Ett tips. Se upp för feeders. De är läskiga typer.

• Staffabstorparen80

Nu är jag förvisso en liten bit över 30 men för mig spelar det mindre roll. Jag tänder mer på humor och hur du är som person. Är du bara normalt funtad glad o kåt så hade det inte spelat ngn roll om duvet 60 eller 150 kg

• Aikido
    Gotlänning skrev 2015-07-09 04:03:34 följande:
    Medans du som vit packad kille går på den lokala krogen och raggar på fulla smala fjortisar och känner dig som en KUNG?

Jeez.
    Skulle nog åkt till någon random by på Gotland och spridit min säd för att minska inaveln.
Svar på tråden Killar! Ligga med en tjockis?