• Ok86

Omöjlig kärlek

Hej

För 4 år sedan träffade jag en man via jobbet och det sa bara klick. Mina känslor var besvarade, men han var redan lyckligt gift och hade barn.

På morgonen är han den första jag tänker på, på kvällen är han den sista jag tänker på. Jag ser hur hans liv rullar vidare medan jag fortfarande är djupt deprimerad för att jag saknar honom så enormt.

Vad gör man? Varför träffads vi överhuvudtaget när han redan var upptagen och kärleken skulle bli omöjlig?

• Svar på tråden Omöjlig kärlek
  • Ful Anka

Så denna gamla fina tråd igen. Härligt att den återkommit.

This is my life and I don't care
  • Kriya

Vad har du gjort hittills för att släppa taget och gå vidare?

• Ok86
    Kriya skrev 2015-07-09 15:04:22 följande:

Vad har du gjort hittills för att släppa taget och gå vidare?

Gjorde alla försök i 2 år, men hans närvaro i mitt huvud blev så mycket att jag gav upp båda fysiskt och psykiskt. Sen den dagen jag träffat honom har hela mitt liv försämrats, jag mår dåligt båda fysiskt och psykiskt. Numera klarar jag knappast vardagssysslorna, han har ockuperat hela mitt huvud och liv. Saknaden och tankarna är för enorma för att hanteras.
  • Velouria

Oj, du har alltså varit olyckligt kär i 4 år?

Good thoughts-Good words-Good deeds
  • Schack73

Har du fortfarande kontakt med mannen, på jobbet el fritiden? Om du har, fundera på att byta jobb el iaf minimera kontakten med honom. Sätt en gummisnodd runt handleden, varje gång du tänker på honom så drar du i snodden och släpper. Smärtan gör att du slutar tänka på honom. Börja med ngn hobby el träning som är krävande, t ex danskurs. Då kan du inte tänka på honom för du fokuserar på musiken och stegen.

Svar på tråden Omöjlig kärlek