Hår i rumpan
Kvinnor har ni mycket, lite eller inget alls.
Tar ni bort rumphåret eller låter ni det vara.
Kvinnor har ni mycket, lite eller inget alls.
Tar ni bort rumphåret eller låter ni det vara.
Ingen aning, har aldrig titta.
Nej tar inte bort nånting. Varför skulle jag?
Japp tyvärr, låter det vara dock..
Är du här nu igen, kan du inte hålla dig från att starta meningslösa runktrådar?
Sök i de rumphårstrådar som redan finns istället för att samma fråga ställs och besvaras om och om igen. Där finner du även statistik, med staplar och procentsatser, av alla kvinnor som redan svarat.
Här är det så jäkla lurvigt mellan skinkorna så att bajset trasslar in sig i det när det ska ner i toaletten vilket resulterar i att det i stort sätt alltid är klumpar med bajs mellan skinkorna. Raka finns inte på kartan då det blir grymma variga utslag av det och att tvätta med vatten efter varje bajsning resulterar bara i ett uttorkat och sårigt bajshål. Vet liksom inte vad man ska ta sig till... Vill du komma ts och hjälpa mig ta bort lite bajs från trasslet i morgon? Brukar göra det på lördagar så det är fräscht till utgången på kvällen...
Vilken originell trådstart.
Utan att vilja döma någon, undrar jag bara VARFÖR???
Tänder du/ni på "hår i rumpan", eller är det tvärtom?
Fetischer och liknande är väl trevligt, men jag förstår bara inte om "hår i rumpan" är en fetisch, eller varför alla dessa trådar?
Här är det så jäkla lurvigt mellan skinkorna så att bajset trasslar in sig i det när det ska ner i toaletten vilket resulterar i att det i stort sätt alltid är klumpar med bajs mellan skinkorna. Raka finns inte på kartan då det blir grymma variga utslag av det och att tvätta med vatten efter varje bajsning resulterar bara i ett uttorkat och sårigt bajshål. Vet liksom inte vad man ska ta sig till... Vill du komma ts och hjälpa mig ta bort lite bajs från trasslet i morgon? Brukar göra det på lördagar så det är fräscht till utgången på kvällen...
Ja, jag tar bort allt hår, och där. Men den riktiga frågan borde vara riktad till män, inte så många som tar bort håret där, ser hellre att de tar bort där än runt kuken.
???
Jag går på salong o de vaxar och bleker det fint där bak
Ja det kan man undra;)