Jag känner mer och mer att jag vill skilja mig pga situationen kring bonus.
Det känns för jävligt.
Bonusbarnet i sig är det väl inget större fel på mer än att jag inte alls var beredd på ett sånt jobbigt barn. Mina var betydligt enklare. Dels för att de inte alls har haft samma behov av att låta som bonus har och dels för att mina hade jag ju för jämnan, bonus kommer så sällan så det är mest ett besök, inte att han bor här.
Sen är det väl så att mina barn älskar jag, bonus accepterar jag.
Det är dock mammans och pappans fel att jag mer och mer känner att jag vill leva utan så pass små barn i mitt liv. Mamman för att hon är oerhört krävande och gränslös och pappan för att han är en sån mes. Mamman kommer med små små ändringar i umgänget som han inte ser nån anledning att neka och sen, strax inpå umgänget så kommer det hon egentligen ville ändra på och då är det nåt stort. Säger vi nej då får bonus veta att pappa säger nej. Så det är alltid vi som får vara de elaka.
Pappan har heller inget större intresse i sitt barn vilket gör att hans umgänge påverkar mig mer än det påverka honom eftersom han inte ville ha barn (han gjorde slut när mamman blev gravid) men var dum och litade på mamman och använde inte kondom.
Men jag älskar ju karln så det är svårt. Usch. Vet inte riktigt vad jag ville, mest skriva av mig kanske. Fästa tankarna på papper för å reda ut allt.