Bli min vän? - Stockholm
Finns det någon här som faktiskt vill träffas och hitta på saker, både med barn och utan?
Efter att ha blivit mamma förra året så letar jag fortfarande efter nya vänskaper..
Finns det någon här som faktiskt vill träffas och hitta på saker, både med barn och utan?
Efter att ha blivit mamma förra året så letar jag fortfarande efter nya vänskaper..
Hur gammal är du? Jag har barn och väntar ett barn till nu i september :).. Bor i Sthlm och har väldigt dålig kontakt med vänner, har glidit ifrån tyvärr och det är mest ytligt nu
Här är också en mamma (med 4 de påväg)som har inga vänner och så trött på att känna mig ensam. Bor på pendling avstånd ifrån sthlm.
Jag är 22 år... Fast känner mig nog inte som bara 22. Mina vänner känns som 22 och jag känner mig som en 40-åring i jämförelse då jag ligger så långt "före" alla andra i livet..
Vad roligt med tillökning, och du valde ju definitivt rätt sommar att vara gravid!! *svettades som en höggravid gris förra sommaren och såg verkligen fram emot att få njuta av en varm sommar utan att vad gravid*..... *deppar och googlar utlandsresor*...
Jag är 22 år... Fast känner mig nog inte som bara 22. Mina vänner känns som 22 och jag känner mig som en 40-åring i jämförelse då jag ligger så långt "före" alla andra i livet..
Vad roligt med tillökning, och du valde ju definitivt rätt sommar att vara gravid!! *svettades som en höggravid gris förra sommaren och såg verkligen fram emot att få njuta av en varm sommar utan att vad gravid*..... *deppar och googlar utlandsresor*...
Jag skapar gärna nya kontakter och vill hitta på saker. Jag är 30år med två barn på 3år och 1år. Gled ifrån mina vänner när jag blev mamma och som en annan skrev är det mest ytligt nu..
Jag är själv ute efter nya vänskaper och människor att lära känna. :) jag har en dotter som blir 4 månader den 6 November. Har nyss fyllt 22 år och bor i Stockholm!
Glömde tillägga att jag jätte gärna ses!