Om man tar bort sina pungkulor, får man då en kvinnas sexlust?
..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-12 23:04
Den sexuella läggningen kommer ju fortfarande vara desamma men inget testosteron.
..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-12 23:04
Den sexuella läggningen kommer ju fortfarande vara desamma men inget testosteron.
Då förlorar man sin sexlust eftersom även kvinnor har testosteron, du kommer alltså bli en man med låga halter av östrogen, en kvinna har höga halter östrogen och låga halter av testosteron. Enucker är välkända kastrater.
Då förlorar man sin sexlust eftersom även kvinnor har testosteron, du kommer alltså bli en man med låga halter av östrogen, en kvinna har höga halter östrogen och låga halter av testosteron. Enucker är välkända kastrater.
* östrogen har ingen inverkan på sexlusten.
Hur kan du tro att kvinnors lust är låg? Kvinnors lust varierar dock under menscykeln, medans mäns lust är mer jämn. Men vi kvinnor som känner av ägglossningen kan vittna om att lusten då är allt annat än låg... Det är liksom några dagar av total sexmani.
en kvinna har inte per automatik låg sexlust bara för att hon är kvinna.
Många kvinnor har faktiskt mer sexlust än män och det finns många män som har nästintill obefintlig sexlust.
det handlar inte om könet utan om hormoner och yttre påverkan samt kroppslig o psykisk påverkan.
En stressad person har tex ofta en låg sexlust , en deprimerad människa har ofta också låg sexlust, en person som äter en viss sorts medicin kan förlora sexlusten, osv osv..
om man tar eunucker som exempel så är dom ju kastrerade innan dom når puberteten och därmed innan dom utvecklar en sexlust.
en kvinna har inte per automatik låg sexlust bara för att hon är kvinna.det handlar inte om könet utan om hormoner och yttre påverkan samt kroppslig o psykisk påverkan
om man tar eunucker som exempel så är dom ju kastrerade innan dom når puberteten och därmed innan dom utvecklar en sexlust.
Det är bland annat därför äldre personer vanligen får mindre sexlust, när testosteronproduktionen sänks.
Haha, kan du inte tillfredsställa kvinnor, alltså?
De enda kvinnor jag känner som hävdar låg sexdrift är SAMMA kvinnor som får uselt sex, nämligen - och lite bitter låter du allt.
(Precis samma sak som med "Inte ikväll, jag har ont i huvudet" - ORGASMER "botar" huvudvärk, och det vet vi - och vi vet att ni vet det, så att använda den ursäkten betyder, ordagrannt "Jag vill inte ha sex med dig för du tillfredsställer mig inte")
Så, ja - bli bättre i sängen så får du ligga flera gånger om dagen, du med (se till att du orkar bara...)
Haha, kan du inte tillfredsställa kvinnor, alltså?
De enda kvinnor jag känner som hävdar låg sexdrift är SAMMA kvinnor som får uselt sex, nämligen - och lite bitter låter du allt.
(Precis samma sak som med "Inte ikväll, jag har ont i huvudet" - ORGASMER "botar" huvudvärk, och det vet vi - och vi vet att ni vet det, så att använda den ursäkten betyder, ordagrannt "Jag vill inte ha sex med dig för du tillfredsställer mig inte")
Så, ja - bli bättre i sängen så får du ligga flera gånger om dagen, du med (se till att du orkar bara...)