• Anonym (BDSM newby)

BDSM

Hallå! Så här är det just träffat en vettig tjej som jag skulle kunna tänka mig att inleda förhållande med, Hon gillar tydligen BDSM (Bli dominerad) Några tips tills nästa gång? Fattar att alla gillar olika där med men.. Och ja jag har pratat med henne om det men hon är lite blyg om det tydligen. 

• Svar på tråden BDSM
  • Anonym (Newbie)

Googla på det. Kolla vad du kan tänkas gilla göra på henne (smiska, binda, förnedra, örfila, dra i hår, hålla fast t.ex) och fråga henne sedan om något om det är "intressant" för henne. 

Kolla om det gäller enbart sexledes, eller bara ibland. BDSM behöver inte bara innebära sexuella saker.

• Smecker

Tips till nästa gång:

Plocka fram rep, flogger, oxpiska, en LP med Hitlers samlade tal, handbojor, skampåle, vuxenblöjor, lackdress, gagball, rottingkäpp, vikingahjälm, lösskägg, kängor, SS-uniform, slapper, batong, polisuniform, skolflickeuniform, lavemangspåse, stor hundbur, lyftkran, badtunna, sexdocka, Corvette från 1969, kanyler, hagelbössa, gosedjur i plysch, knogjärn, hängsnara, kniv, stor resväska, 12 storkukade män, latexdress som föreställer djävulen och 183 klädnypor. Sedan låter du henne botanisera lite där.

Eller så pratar du med henne igen.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker

Jag tänkte ta med isbitar, men hon verkar vara en sån där velig typ så det är ändå ingen större idé.

• Anonym (BDSM newby)
    Smecker skrev 2015-07-13 18:56:23 följande:

Tips till nästa gång:

Plocka fram rep, flogger, oxpiska, en LP med Hitlers samlade tal, handbojor, skampåle, vuxenblöjor, lackdress, gagball, rottingkäpp, vikingahjälm, lösskägg, kängor, SS-uniform, slapper, batong, polisuniform, skolflickeuniform, lavemangspåse, stor hundbur, lyftkran, badtunna, sexdocka, Corvette från 1969, kanyler, hagelbössa, gosedjur i plysch, knogjärn, hängsnara, kniv, stor resväska, 12 storkukade män, latexdress som föreställer djävulen och 183 klädnypor. Sedan låter du henne botanisera lite där.

Haha ja det va ungefär då det kändes när hon nämnde det ;P Nä ska nog gå bra ska prata med henne så klart! Gör ju inget utan å fråga såklart!
  • Anonym (V)
    Smecker skrev 2015-07-13 18:56:23 följande:

Tips till nästa gång:

Hahaha! Åh <3
  • tuxxe
    Anonym (BDSM newby) skrev 2015-07-13 18:38:17 följande:

Hallå! Så här är det just träffat en vettig tjej som jag skulle kunna tänka mig att inleda förhållande med, Hon gillar tydligen BDSM (Bli dominerad) Några tips tills nästa gång? Fattar att alla gillar olika där med men.. Och ja jag har pratat med henne om det men hon är lite blyg om det tydligen. 

Googla på bdsm och checklista.....skriv ut en massa olika och läs igenom Nog, sen kan ni ta en pratstund och gå igenom dessa tillsammans....därefter kan ni börja utforska.
  • Anonym (Dominant)

Det viktigaste är att ni provar er fram så ni båda är bekväma i era roller. Sedan måste ni gå igenom vad hon vill ha och önskar. Vilka saker ni ska använda osv. Detta är en riktig njutning när man börjar komma underfund med vad man vill ha och uppnå. Lycka till och välkommen till en fantastisk värld.

• Anonym (S)

Jag träffa en tjej i somras och vi är fortfarande tillsammans,det visade sig att hon var mycket dominant i sängen,hon har piskat mig och jag har fått örfilar,hon har hällt varm stearin på min rygg mm,det som är bra är att bi båda njuter av det,ibland är det bara som straff och i ibland som ett bra förspel till en riktig het kväll.

Svar på tråden BDSM