Har han fortfarande känslor för mig?
För drygt ett år sedan lämnade min pojkvän mig på grund av att han inte längre kände likadant för mig som han gjort tidigare. Det var ett väldigt hastigt avslut och jag som inte alls upplevde likadant har ännu inte riktigt kommit över honom. Han träffade ganska snabbt en ny som han fortfarande är tillsammans med men det finns en grej som jag reagerar på och det är att han inte alls är lika öppen med det förhållandet som han var med mig.
Jag har en dum ovana att spana in både honom och hans nya på Facebook och har där sett en stor skillnad. När vi var tillsammans la vi båda ut massa bilder på varandra och oss ihop. Vi var liksom dökära och ville att hela världen också skulle se det. Sin nya flickvän har han INTE lagt ut enda bild på! Flickvännen i sin tur lägger ut bilder på honom och de ihop. Ibland gillar han bilderna och ibland inte.
Det som jag funderar på är om han kanske inte heller har kommit över mig. Skulle det kunna vara så eller varför är han inte lika öppen med henne? Värt att nämna är att han ofta använder Facebook och att det är som en umgänges plats för honom, så varför delar han inte med sig som förr?