• Anonym (Sax&Semlavned)

Vad vill din kille göra med din rumpa?

• Svar på tråden Vad vill din kille göra med din rumpa?
  • Anonym (ja tack)

Smörja in den med stora mänder barnolja och sedan trycka in sin stora kuk till roten. Det får han mer än gärna.

• Anonym (Anonym)

slicka analen, och jag älskar det :)

• Anonym (Rocco)

Men ååå vad frustrerad jag blir när jag läser om alla analgillande tjejer här på forumet. Varför fick jag ett måndagsexemplar? :)

Tur att det finns porr på internet så man kan blåsa ur sina lustar i en virtuell verklighet ibland.

• Anonym (Hona)

Smisk, fingra, leka med pluggen och knulla. Underbart!

• Anonym (vill mer)

Han vill nog inte så mycket vad jag tror, tyvärr. Klämma, smeka, slicka liiite. mestadels för min skull för han vet att jag gillar det. Jag vill att han ska slicka ännu mer, nästan äta upp den.. pilla lite, klämma, kyssa. Åh det är superskönt

• kat and hard

Min fru vill att jag ska smeka den, piska den, pussa, kyssa, riva lite lagom, slicka analen, tung knulla, föra in kuken och till slut tömma mig i henne. Detta ställer jag upp på.

• MrFlex
    Anonym (vill mer) skrev 2015-07-17 10:42:18 följande:

Han vill nog inte så mycket vad jag tror, tyvärr. Klämma, smeka, slicka liiite. mestadels för min skull för han vet att jag gillar det. Jag vill att han ska slicka ännu mer, nästan äta upp den.. pilla lite, klämma, kyssa. Åh det är superskönt

Helt rätt! En rumpa ska verkligen hånglas upp totalt. Har du påpekat att du vill mer för din kille? Du skriver ju "vad du tror".
  • Anonym (vill mer)
    MrFlex skrev 2015-07-18 18:11:37 följande:

Helt rätt! En rumpa ska verkligen hånglas upp totalt. Har du påpekat att du vill mer för din kille? Du skriver ju "vad du tror".

Det är ju superskönt :) jag har sagt att jag gillar det men tyvärr sa han då att han inte vill slicka där bak, men nån enstaka gång så har han slickat lite. Kanske tycker han att det känns lite äckligt? Jag är jättenoga med hygien o det vet han, o det måste ju han märka när han ändå är nere mellan benen på mig o slickar.
  • Anonym (singel för tillfälet)
    Anonym (vill mer) skrev 2015-07-18 21:51:06 följande:

Det är ju superskönt :) jag har sagt att jag gillar det men tyvärr sa han då att han inte vill slicka där bak, men nån enstaka gång så har han slickat lite. Kanske tycker han att det känns lite äckligt? Jag är jättenoga med hygien o det vet han, o det måste ju han märka när han ändå är nere mellan benen på mig o slickar.

jag kan hjälpa dej med det din kille inte vill ;) jag av gudar att leka med tjejers anal ;)
  • mickebusen

"anonym vill mer"

mmm jag hånglar mer än gärna upp din anal om och om igen älskar att slicka å leka med en härlig anal ;)

• Armageddon
    Anonym (vill mer) skrev 2015-07-18 21:51:06 följande:

Oflyt för dig, älskar också att gå loss i båda hålen med tungan innan det blir påsättning
  • Anonym (Lena)

Smeka den, hålla den, knåda den, smiska den, dallra med den. Älskar allt utom det sista men han blir så kåt av det att jag får stå ut med det.

• Anonym (H)

Gud vad jag önskar att min kille var lika tänd på analsex som jag :( önskar att han ville fingra, slicka och knulla mig där. Får fontänorgasmer när det sker... Han har sagt att vi kan göra det om jag vill men det känns inte sexigt alls :(

• MrFlex
    Anonym (H) skrev 2015-07-20 18:56:22 följande:

Gud vad jag önskar att min kille var lika tänd på analsex som jag :( önskar att han ville fingra, slicka och knulla mig där. Får fontänorgasmer när det sker... Han har sagt att vi kan göra det om jag vill men det känns inte sexigt alls :(

Vi skulle byta partners:) A match made in heaven.
  • Anonym (H)
    MrFlex skrev 2015-07-20 19:52:44 följande:

Vi skulle byta partners:) A match made in heaven.

Haha ja :)
  • Anonym (Slicka)
    Anonym (Sax&Semlavned) skrev 2015-07-15 23:04:15 följande:

Slicka den
Svar på tråden Vad vill din kille göra med din rumpa?