Luktar konstigt och smakar citron i slidan
Tror något är fel på min fiffi.. För ca 2 veckor sedan så skulle min pojkvän ge mig oralsex. Han slutade dock direkt och sa att det smakade konstigt, som att slicka på en citron sa han. Tänkte inte mer på det förutom att jag skämdes lite, jag är ju noggrann men försiktig med tvättningen, bara vatten eller en pH balanserad tvål ca 1 gång om dagen.
Har sovit utan trosor efter det iaf och tänkt att det skulle bli bättre. Igår så hade vi inte setts på några dagar och det gick hett till, men samma sak nu, efter ett slick så sa han att nä, det går inte det smakar citron! Och det luktar typ lite unket.. Tyckte han var löjlig men när jag skulle suga av honom efter att hi haft sex en stund fick jag ju känna mig egen smak och FY säger jag bara. Det smakade beskt och luktade precis som det smakade. Jättesvårt att förklara men man kan beskriva det som SURT :( blä!
Vi pratade lite om det och han sa att det kanske är svamp, men jag har haft väldigt mycket problem med svamp innan och då har det kliat/svidit kommit flytningar som är torra och känts torrt i fiffi. Det har även luktat mer räka än vad det luktat surt som det gör nu.
Undrar vad detta kan bero på och vad jag sla göra.. Har inga andra symptom, normala flytningar.. Mitt urin är väldigt gult trots att jag dricker mycket vatten men annars vet jag inte.. Vad beror detta på tro? Och vad ska jag göra, vill ju kunna ha oralsex med min pojkvän och smaka gott :(