• Anonym (Bello)

    Hur hittar men en lesbisk tjej?

    Nu får jag försöka skriva om allt, då allt bara försvann, suck, inget går bra nu.

     Hur tusan hittar man en tjej som lesbisk? Jag har fått fördriva min tid på massa killar då jag aldrig lyckats få en tjej, jag vill ju gärna att allt bara ska hända av sig självt, men inser att det inte kommer göra det. Gått med i Sylvia, men de flesta känns bara så skumma och knappt riktiga, men försöker ändå. 

     Vill bara hitta en underbar, fantastisk, likasinnad kvinna, men känns så avlägset. Mår riktigt dåligt av det här. De tjejer jag verkligen tyckt om är ju alla för straight, eller bi men föredrar killar som de säger. Känns som det inte finns någon seriös. 

     Vad gör man? Hur har alla andra gjort? Man hör ju alla som träffas och bara blir kära. Varför gillar inga tjejer mig medan killarna bara dreglar... blä. 

     Finns det någon där ute som förstår, som vill prata lite? 

  • Svar på tråden Hur hittar men en lesbisk tjej?
  • Anonym (Bello)

    ARGH! Nu blev titeln fel också, hur hittar MAN (EN) en tjej?!! Orkar inte...

  • Anonym (Bello)

    VARFÖR FÅR JAG ALDRIG NÅGOT SVAR? :'( Kommer jag vara ensam resten av livet nu... Suck. Får väl fortsätta med killar. Nä, det går inte just nu i alla fall. Snälla? Vart ska jag vända mig?

  • Anonym (dating)

    Du borde testa en datingsite, för du menar väl ändå inte att du tänkte hitta någon här?

  • Anonym (Mountaingirl)

    Hej! Jag kan känna igen mig lite i det du skriver, man är aldrig ensam även om det känns så ibland :) KRAM

  • Mossan74

    Är en tjej. Som bara vill hitta den kvinna som är den ja vill skratta ågråta med å bara gilla livet

    Har själv 2 barn så ju mer barn ju mer liv.

  • Leona66

    Här har du en självständigt ärligt omtänksam tjej på 23 år..

Svar på tråden Hur hittar men en lesbisk tjej?