• Panna82

Erfarenhet av Willys blöjor??

Är det någon som använder Willys blöjor? Hur är de? De fick ju Bäst i Test i Råd & Röns test. Funderar på att köpa sådana.

• Svar på tråden Erfarenhet av Willys blöjor??
  • deluxe

Jag började med libero till min son men en dag så fick jag för mig att testa willys....
    Kan bara hålla med råd å rön! det e knappt nån skillnad på dem!

Testa vet ja!

• emlet

Vi har testat ett paket med Willys blöjor och visst funkade de nästan lika bra som pampers som vi använder men på nästan var 3:e blöja så var det små kristaller i blöjan, de fastnade på lillkillens hud och var ganska svåra att få bort så vi håller oss till pampers numera

• mariiee

Tycker att de är kanon bra!

• Bebe

Vi gillade dem inte, blöjan var alltid full av kristaller, och rumpan röd o irriterad

• trollet80

Hej!!
    Tänkte bara säga ang Willys blöjorna, det står på förpackningen om dessa kristaller som blir.
    Jag tycker att Willys e bra, min dotter e torrare på morgonen på huden av Willys än hon e av libero och pampers.

• Månsi

har willys på dagis och ibland hemma helt kanon..

tycker även att eroushoppers är också helt ok

• Fraise

Är nöjd med Willy´s blöjor jag med. Och det är inte bara de som ger kristaller. Tycker det kan komma från var och varannan blöja. Så Willy´s är inte unika alls på det sättet. För övrigt kommer det bara kristaller från nattblöjan, aldrig annars....

• tea79

Ja tyckte absolut inte att de var bra...
    Däremot e Lidl`s blöjor superbra för vår son... Billiga oxå =)

• svartnos
    Tycker dom är minst lika bra som pampers & Libero, om inte bättre. Har aldrig hänt att det läkt igenom nått där.
  • Dalkulla74

Vi testade Willys en gång och Martins rumpa blev fulla av kristaller. Det var alltså riktigt mycket kristaller och inte några enstaka. Mailade konsumentinfo och de berättade att det varit fel i deras prodktionskedja så X antal förpackningar hade fått felet att de släppte igenom för mycket kristaller. De skickade värdecheckar till mig som plåster på såren.

Om jag förbi ser det där med kristallerna så var blöjorna bra men tycker nog ändå att Lidls blöjor är bäst, bätter än Libero till och med

• vonkis

vi älskar willys blöjor!!
    dom har funkat skit bra jämt å när vi haft libero så har dom läkt flera gånger medans willys har funkat perfekt!

• Bohuslän

Gillade dem inte alls, använder ICA´s egna på dagen och Libero på natten, läcker aldrig.!!

• Mian76

Använder Willys mestadels, tycker att dom är kanon och dom enda gångerna då det läckt kristaller är på natten eller när hon varit riktigt pinkig, ser det inte som ett problem att det läcker lite kristaller det är inte ofta och heller inte många små gele kristaller som läckt heller, bara att torka bort. Läcker har dom inte heller gjort.
    Har testat Pampers (skitdåliga i mitt tycke), Ica handlarnas (helet okej), Libero (nästan lika bra som Willys....

Svar på tråden Erfarenhet av Willys blöjor??