• Anonym (ts)

fittan - hur smakar den?

Hur luktar och smakar ett normalt ch friskt kvinnligt underliv? Är det luktfritt och smaklöst? Eller vad?

• Svar på tråden fittan - hur smakar den?
  • Anonym (ts)

Vill tillägga att jag menar ett normalt friskt och HYGIENISKT kvinnligt underliv.

• Kereza

Och vad menar du med hygieniskt?

Helrakat, ansat, orakat, deodorant, tvättat med tvål, eller vatten, en eller sju gånger om dagen - och så vidare?

• Anonym (Tjej)

Om man nyligen sköljt av sig så smakar den inte så mycket mer än lite kön dvs lite salt. Om du är kvinna, har du aldrig känt på dig själv och sedan luktat på fingrarna?

• Anonym (f)

Varierande styrka av unket saltvatten

• Anonym (d)

Smakar inte så mycket. Luktar inte så mycket heller. Älskar att slicka fitta. 

• Anonym (Hummer)
    Anonym (d) skrev 2015-07-16 19:15:16 följande:

Smakar inte så mycket. Luktar inte så mycket heller. Älskar att slicka fitta. 

Så sant, så sant.
  • Anonym (muffan)

Haha är inte smaker och lukter på muffor helt individuellt... Jag är iofs kvinna och har aldrig smakat förutom när jag sugit min pojkväns k_k när den varit i mig men visst måste det vara väldigt individuellt!

• Anonym (Hummer)
    Anonym (muffan) skrev 2015-07-16 22:24:56 följande:

Haha är inte smaker och lukter på muffor helt individuellt... Jag är iofs kvinna och har aldrig smakat förutom när jag sugit min pojkväns k_k när den varit i mig men visst måste det vara väldigt individuellt!

På ett sätt ja men, inte på så sätt som jag tror att du menar.
  • Anonym (ts)
    Anonym (Hummer) skrev 2015-07-16 22:37:40 följande:

På ett sätt ja men, inte på så sätt som jag tror att du menar.

Vad menar du? Smakar de flesta typ likadant?
  • Anonym (äckligt)

Min luktar och smakar väldigt mycket och äckligt! Har gått till gynekolog flera gånger men får alltid höra att allt ser bra ut. Så det måste vara väldigt varierande från kvinna till kvinna. (Och det är inget fel på min hygien)

Svar på tråden fittan - hur smakar den?