• Anonym (Mailvän)

Nya mailvänner.

Är en tjej på 32år som har barn och man men som saknar en vän och snacka om allt mellan himmel och jord med. Mailboxen är ekande tom så nu undrar jag om det finns någon annan som också känner att dom vill ha en mailvän.

Många somriga hälsningar.

• Svar på tråden Nya mailvänner.
  • Annaspilar
    Anonym (Mailvän) skrev 2015-07-16 20:59:21 följande:

Är en tjej på 32år som har barn och man men som saknar en vän och snacka om allt mellan himmel och jord med. Mailboxen är ekande tom så nu undrar jag om det finns någon annan som också känner att dom vill ha en mailvän.

Många somriga hälsningar.

Jag är 33 år och söker också mailvänner. :) Har du en sida här? /Anna
  • Anonym (Japp!)

Detta kan jag ju inte låta bli att svara på!

Jag är 36 år. Man, barn, hus, heltidsjobb och "allt det där vanliga". Skulle vara kul att ha en kvinnlig mailvän att snacka med.

• Christi38

Detsamma, vore kul med mailvänner och få skriva av sig om allt och ingenting mer eller mindre. Man, barn, hus och nästintill heltidsjobb här med :)

C

• Anonym (Mailvän)

Mailboxen ekar fortfarande tomt

• Christi38

Hejsan,

Jag skulle föredra använda mailboxen här helt enkelt, jag ids inte skapa annat anonymt mailkonto bara, blir för omständigt.

:)

• Anonym (Japp!)
    Anonym (Mailvän) skrev 2015-07-19 19:01:42 följande:

Mailboxen ekar fortfarande tomt

Nu ska det finnas ett mejl där! Dock när jag tittade i "skickade mejl" såg det jätteskumt ut. Om du inte kan läsa det får du gärna säga till så ska jag skriva ett nytt!
  • Anonym (Mailvän)
    Anonym (Japp!) skrev 2015-07-19 21:43:01 följande:
    Nu ska det finnas ett mejl där! Dock när jag tittade i "skickade mejl" såg det jätteskumt ut. Om du inte kan läsa det får du gärna säga till så ska jag skriva ett nytt!
    Om du heter något på sommar så kan jag inte läsa ditt mail :-/
  • Anonym (Japp!)
    Anonym (Mailvän) skrev 2015-07-19 21:57:17 följande:

Om du heter något på sommar så kan jag inte läsa ditt mail :-/

Ja, det är jag. Då ska jag prova igen!
Svar på tråden Nya mailvänner.