• Mrsthlm

Sex med en 25år äldre kvinna

Jag har en grej för äldre kvinnor. Har träffat några st och sexet är riktigt spännande. De tar gärna för sig och det är underbart.

Kvinnan jag träffar mer regelbundet nu är 54. Jag själv är 29. Vi ses som kk och båda är överrens.

Är det fler som har erfarenhet av detta?

Någon mer som vill dela med sig?

• Svar på tråden Sex med en 25år äldre kvinna
  • Anonym (japp)

Jag gillar också äldre kvinnor, är 22 och haft sex med kvinnor i åldern 35-41. 

• Anonym (Hej)
    Anonym (japp) skrev 2015-07-17 00:49:12 följande:

Jag gillar också äldre kvinnor, är 22 och haft sex med kvinnor i åldern 35-41. 

Fast som kvinna mellan 35 och 40 är man väl inte så mycket äldre? Tycker inte ens att åldersskillnaden märks då. Min egen pojkvän, som är 25, ser mer eller mindre jämnårig ut med mig (36).
  • Anonym (Milflover)

Måste bara hålla med, äldre kvinnor ger sig hän och tar för sig på ett helt annat sätt än yngre kvinnor. Själv ör jag 20 och harvträffat en 48årig kk. Underbart, vi komplettare varandra superbra i sängen.

• Anonym (Mrmilflover)
    Anonym (Milflover) skrev 2015-07-17 08:54:15 följande:

Måste bara hålla med, äldre kvinnor ger sig hän och tar för sig på ett helt annat sätt än yngre kvinnor. Själv ör jag 20 och harvträffat en 48årig kk. Underbart, vi komplettare varandra superbra i sängen.

Härligt. Hur hittade du henne?
  • Anonym (japp)
    Anonym (Hej) skrev 2015-07-17 01:23:46 följande:
    Fast som kvinna mellan 35 och 40 är man väl inte så mycket äldre? Tycker inte ens att åldersskillnaden märks då. Min egen pojkvän, som är 25, ser mer eller mindre jämnårig ut med mig (36).
    Nja men är en stor skillnad att ligga med en 41 åring än men tex en 22 åring. Äldre kvinnor vet vad de vill och är bättre i sängen.
  • Anonym (Adonis)

Hade också kk's i 40-50 åldern runtomkring gbg när jag var under 30.

Härliga stunder, de visste vad de ville ha, inget tjafs, bara knull, mycket knull. Sug och slick, sprut ,analt, överallt, närsomhelst, otroligt vad kåta kvinnor kan vara i den åldern. Några retsamma sms, några bilder på min vältränade kropp, sen skulle pumorna ha sitt byte. Saknar det... Är sambo idag med en 6 år yngre. Tack och lov har hon omättlig sexdrift hon också.

• Anonym (Melon)

Är själv 26 och har fantastiskt sex med en 55-åring. Sprang på varandra på krogen en sen sommarnatt. Sen har vi hängt med varandra i snart 2 år. 

Om det inte vore för åldern är hon absolut kvinnan i mitt liv.

• Anonym (Mrmilflover)

Kvinnan jag träffar önskar nog hon vore yngre. 

Som någon sa tidigare så blir de helt till sig efter några halvsnuskiga sms och någon bild på kroppen. 

Hon älskar att suga och gör det minst en gång per träff. Bästa bootycallet jag har och har haft.

Hon tänder på att en ung kille kommer hem till henne och knullar vettet ur na. Den enda regeln hon har är att man inte ska sova kvar, vilket bara är bra.

Träffade henne på en dejtingsida. Finns en hel del 50+ som är sugna på unga fräscha killar där. Även om de inte skyltar med att de söker det.

• Anonym (Bobo)

Nu är jag en bit över 30 år men har haft en del äldre kvinnor när jag var yngre. En sak som jag inte tänkte så mycket på när jag var yngre men som jag gör idag är detta. Under min tonår fick man ofta höra hur om gubbsjuka och hur äldre män jagade yngre tjejer. Men även att äldre män bara ville ha unga tjejer i säng. Att de var fixerade vid deras kroppar, stirrade och dreglade, ja ni fattar. Och visst såg jag det ibland. Ofta fick jag höra det från kvinnor i 40-50 års åldern som kritiserade det motsatta könet i samma ålder. Men när jag kom upp i övre tonåren så fick jag en överraskning. 

Får väl tacka mina föräldrars gener eftersom jag utvecklades ganska tidigt och redan när jag var 17 nånting så märkte jag att jag kunde väcka intresse hos det motsatta könet. Och nu öppnade sig en helt ny värld. Jag pratar inte bara om de jämgamla utan hos kvinnor i åldern 40-50. Visst fanns det de på krogen som kunde vara väldigt utmanande och pang på. Då i sällskap med väninnor och en hel del alkohol med i bilden. Men de flesta spelade ett spel där de hintade lite med höll en städad fasad. De ville att man själv skulle ta initiativet lite. Backade man sedan så blev de lite oroliga. Men med mängden alkohol så blev de mer vågade. De flesta raggningarna följde samma mönster när det bar av och det var att vi båda skulle mörka för de andra vännerna att vi träffades efteråt för sex. Jag gick ut själv och fick stå och vänta på henne i närheten medans hon sa hejdå till sina kompisar för att sedan plocka upp mig. Alternativt att jag fick ta mig själv hem till henne där hon väntade. Det fick aldrig komma fram att hon raggade upp en kille på 18 nånting för hur skulle det se ut. Då tänkte jag inte så mycket på det.

Men samma sak var det om de inte kunde bli påkomna eller någon annan såg på. Då pratar jag kvinnor i andra sällskap som grannar, tillfälliga kontakter men även en ytlig kompis morsa. Det började alltid med en formell presentation där man bröt isen. Inget pang på. När det var avklarat så var det okey. Sedan kunde det följas av små hintar. Men det var alltid upp till mig att ta initiativet. I början var jag rädd och orolig för att jag skulle vara för mycket på eller ha dragit fel slutsatser men insåg sedan att det oftast var så de ville ha det. De få gånger jag hade fel så blev det ingen örfil ;) utan snarare "Tack, men nej tack" och det var inget tvivel om att hon uppskattade att hon blev uppvaktad av en ung kille som ville ha henne. Vem skulle inte gilla att bli uppraggad av någon mycket yngre. När det väl kom till att ha sex så tror jag att varenda en utav de äldre kvinnor jag var med gillade att ha en ung kropp att leka med. Kan låta lite krasst  men så var det. Både på deras blickar, hur det smektes osv och det var en skillnad mot de jämnåriga tjejer jag hade sex med.  Med dessa äldre kvinnor så var det snarare så att de inte kunde få nog av att få känna en ung killes kropp mot sig. Jag antar att just ungdomen lockade dem och i jämförelse med män i deras ålder. 

Vilket leder mig till my point att äldre kvinnor inte är så annorlunda än äldre män när det kommer till kritan. De är bara på ett annat sätt. Medans män är mer på och ofta visar öppet så håller kvinnorna fasaden men under ytan så har de inte alltför sällan samma längtan, nyfikenhet och lockelse som männen. Det handlar mest om att inte visa det utåt och om de istället blir uppraggade "så är ju inte deras fel". 

Blev ett långt inlägg men kände att jag ville nämna det i sammanhanget.

• Anonym (Mrmilflover)

Ovan inlägg stämmer in rätt bra.

Hon jag träffar säger ofta att hon Verkligen inte gillar män i hennes ålder. De luktar Illa, de håller inte sin kropp i trim osv osv.

Vi träffas dessutom bara en gång i månaden. Därför hon kanske slukar den så härligt varje gång.

Hon vill dock gärna träffas oftare. Men jag är nöjd med min dos av äldre kvinna känner jag.

Svar på tråden Sex med en 25år äldre kvinna