• Anonym (fislurad)

Bajsa på sig som vuxen. Berätta din historia!

Jag har precis varit med om nåt fruktansvärt. Jag är i chock! Kom ut ur duschen. Naken. Gick till garderoben för att hämta kläder. Skulle släppa en fis, trodde jag. Skiter ner mig!! Haha! Diarré över hela benen. Ner på golvet. Stänk upp på garderobsdörren. Står där i min egen skit och funderar på vad fan jag ska ta mig till! Går hjulbent tillbaka in i duschen med skit droppande efter mig. Tur jag var ensam hemma... Vilken skam, vilken förnedring! Men samtidigt kan jag inte sluta skratta åt det.

Någon annan som i vuxen ålder skitit ner sig? Berätta din historia! Blev du också lurad av en fis?

• Svar på tråden Bajsa på sig som vuxen. Berätta din historia!
  • Anonym (skärp dig)

Suck.... hur kan du tända på dessa äckliga bajshistorier....??

Din historia är inte ens i närheten av att låta sann...

För alla normala vuxna har ett fungerande analhål, som knips ihop när man känner att det är bajs på väg ut,.,,,, och man håller tätt in till toan. Man släpper inte ut allt när man står som du gjorde....

• Anonym (fislurad)
    Anonym (skärp dig) skrev 2015-07-18 19:35:15 följande:

För alla normala vuxna har ett fungerande analhål, som knips ihop när man känner att det är bajs på väg ut,.,,,, och man håller tätt in till toan. Man släpper inte ut allt när man står som du gjorde....

Vart har jag skrivit att jag tänder på det? Ville höra andras historier så jag inte behövde känna mig ensam i mitt elände. Detta visade sig vara början på en magsjuka. Fan inte lätt å hålla inne då, särskilt inte när man inte är beredd. Men hittade ett roligt forum på Flashback istället där folk vågar bjuda lite mer på sig själva :)
  • Anonym21563

Hände mig för inte så länge sedan! Satt i bussen på väg hem från jobbet. Känner hur det bubblar till i magen och hur det blir blött och kletigt i byxorna. Skyndar mig av på nästa station och hoppas att ingen sett något. Som tur är hittar jag Ica precis brevid. Springer in där och lånar toan. Det hade nog aldrig varit så skönt att slänga trosorna längst ner i papperskorgen och sätta sig på toaletten som då. Om ni vill bli äcklade kan jag också utmärka att jag hade diarre och skiten bara rann ur mig och jag sprang på toa minst 5 ggr till fen dagen???? Fy vad hemskt det var när jag tänker tillbaka på det!

• Anonym (bajs!!!)

Var och tog upp en stubbe, och hade bara så lite kvar.
    Tänkte jag hinner ta upp den, men det visade sig det gick inte.
    Hade 6-7m till toa, kom halvvägs Flört
    Aldrig varit med om att det tvingat sig ut på det sättet innan eller efter.
    Var ingen diarré, men löst.
    Var en upplevelse man inte vill ha igen.

• LauraPalmer

tar man lithionit så är det omöjligt att känna någon som helst tillit till sin mage. Det räcker med en oväntad nysning så kan olyckan vara framme då avföringen är lika flytande som vanligt kranvatten.

• Anonym (C)

Jag hade haft trög magen och tog flera droppar från apoteket för att kunna bajsa.Jag fick spring på toa många gånger .En gång var toan upptagen en längre period tid och då bajsade jag tyvärr på mig .Slängte kläder såklart .

• Anonym (Skit)
    Anonym (skärp dig) skrev 2015-07-18 19:35:15 följande:

Jodå! Har hänt mig själv men det var efter en magsjuka som jag tänkte var över. Tyvärr var inte konsistensen på avföringen hård än så när jag släppte gas lite försiktigt(på Ica dessutom) rann det ut lite diarre. Nu var det en väldigt liten mängd men jag kan efter det absolut förstå hur det kan hända.
Svar på tråden Bajsa på sig som vuxen. Berätta din historia!