Min man vill oftare
Hej!
Vi hade ett intensivt sexliv när vi träffades för 15 år sedan. Har nu två barn och är en utåt sett normal familj. När vi har sex får jag alltid orgasm, vilket jag aldrig fått med tidigae partners, och det är inte svårt för oss alls. Det jobbiga är att jag inte alls tycker om att se honom naken, hans kropp tilltalar mig inte, Han har stor mage och är inte alls vältränad på något vis. Hans kropp äcklar mig faktiskt.. känns så pinsamt men så är det. Han tilltalar mig inte alls. Han vill gärna ha sex kanske en gång i veckan, men jag kommer alltid med olika undanflykter. Är inte alls intreserad av att ha sex med honom. Vet inte hur jag ska göra alls? Till detta så bråkar vi massor, tycker olika om nästan allting. Som jag ser det så är det endast barnen som håller oss samman. De är tonåringar, och om 5 år när de är påväg att flyga ut, ska jag då vara i samma besvärliga relation? Eller ska jag ge upp nu istället? Kanskse bättre nu än att vänta? Ser inte att vi kommer ha en trevlih framtid ihopa utan barn. Vi vill så olika och har helt olika intresse.
Hjälp mig ?
Tussilagon 70