Planerar ett syskon MEN..
Vet inte hur jag/vi ska gå tillväga.. Jag och sambon vill så gärna försöka oss på en fjärde diamant nu och vi är på god väg... Men något som får mig stt backa om en fjärde är hur sambons föräldrar skulle reagera (dom har klagat och gnällt över våra tre andra när vi planerade dom och plussade med dom) ändå träffar dom inte sina barnbarn speciellt ofta och när dom väll träffar dom så blir dom helt uttmattade när dom väl träffar sin barnbarn) .. Då till frågan, borde vi strunta i vad dom tycker å vara glada över de planerade barnet eller ska vi inte skaffa en till för att dom tycker att de är nog med som de är även om dom träffar sina barnbarn väldigt sällan? Är så orolig över att få ett plus för att sen höra svärföräldrarnas klagande? De är ju vårt val liksom? Men ändå är man rädd för att plussa för att man vet att vi kommer få höra så mycket gnäll, min mamma skulle bli jätteglad över att få ett barnbarn till... Känner mig så kluven! vi vill men vågar inte pga av andras negativa reaktioner som kommer uppstå :((