• Göteborg79

    Vill ha barn

    Hej

    Jag är i en märklig sits. Jag och min sambo har bara ett försök kvar på IVF men antagligen så kommer det inte gå då vi inseminerat  oss C.a 10 ggr innan som inte slutat bra.
    Hon har ett barn sen innan men jag har inte det. Vi vill självklart ha barn tillsammans och försöker in till det sista. Men om det inte fungerar så vill vi ändå leva ihop men jag kan inte tänka mig leva utan egna barn.

    Hon har sagt att varför är du inte otrogen, hittar någon som vill skaffa barn. SÅ kan vi fortsätta leva ihop. Men där jag får mitt egna barn.
    Är väl inte så himla konstigt egentligen att man skulle ha barn med någon annan?

    Vad tycker ni? Det svåra är ju självklart att hitta någon som vill ha barn men som kan tänka sig utan just familj. Vi har även funderat på att fråga lesbiska par.

  • Svar på tråden Vill ha barn
  • Isola80

    Men om hon har barn sen innan så är det väl dig det är fel på och då hjälper det väl inte att du ligger med nån annan eller??

  • Soe

    Antingen adopterar ni eller så hittar du en surrogatmamma. Alternativt så byter du kvinna, men det är inget jag tipsar om. Inget att grubbla över.

    Personligen tycker jag att det är synd att så många människor bryr sig om att det ska vara blodsband till barnen. Finns så många barn redan som ingen tar hand om. Vrf tvinga fram fler till denna överbefolkade värld. Men det är bara min åsikt.

Svar på tråden Vill ha barn