Barnvakt med erfarenhet
Behöver du barnvakt i Göteborg?
Här finns en pålitlig och rolig barnvakt med stor erfarenhet och många goda referenser!
Hej!
Jag heter Julia, är 29 år gammal, uppväxt i Västra Göteborg och numera bosatt vid Kapellplatsen tillsammans med min Sambo. Vi är gravida (tidigt) och jag är gärna runt barn så mycket som möjligt just nu. Jag är på studieuppehåll från Dietistprogrammet på Göteborgs Universitet och har möjlighet att jobba från och med nu tillochmed Mars. Är intresserad av både mindre och större uppdrag, vi kan alltid komma överens om vad som passar och är flexibel. Jag har jobbat med barn och funktionshinder sedan 2003.
Jag älskar barn och har jobbat som barnskötare för Göteborgs Stad 2008-2013 för verksamheten Avlösarservice som finns för att avlasta föräldrar och inriktar sig på barn med speciella behov och varierande diagnoser. Jag har goda referenser därifrån (min dåvarande chef) och även goda referenser från föräldrarna till barnen jag arbetade med. Jag ser alltid till att barnen känner sig trygga med mig, detta gäller självklart även föräldrarna. Arbetet på Avlösarservice utfördes oftast i hemmet då föräldrarna ville hitta på saker tillsammans, men även ofta utomhus i form av olika roliga aktiviteter baserat på vad barnen tycker är roligt. Jag tycker det mesta är roligt! Jag har jobbat med barn i de flesta åldrar, 9 -11 månader, 1,5 år, 3-7 år och 10-15 år. Jag har jobbat med både flickor och pojkar.
Jag har innan dess jobbat 11 somrar på Styrsö Gruppbostäder (Göteborgs Stad) inom funktionshinder i individernas hem och är väldigt omtänksam och omhändertagande och ser alltid till att alla har det roligt och mår bra.
I övrigt har jag bott utomlands och jobbat som nanny både i Australien och Israel. Barnen där var i åldrarna 4 mån, 8 mån och 11 månader. I yngre ålder praktiserade jag på förskolan Fredagstomten i Påvelund.
Jag älskar att hitta på saker, spela fotboll/badminton/frisbee/strandtennis/volley (på lek-nivå, hellre än bra :D), gå till Slottskogen & spela sommarspel eller gå till Plikta, ha picknick, gå promenader, vara ute i naturen, åka och bada eller bara vara hemma och ta det lugnt tillsammans. Jag kan sköta det i hemmet som rör barnet, matlagning, städning osv, annat enligt överenskommelse.
135kr/timme.
Min personliga hobby är islandshästar och ridning, har även jobbat med ridläger för barn och hjälpt till på turridningar.
Hör gärna av dig!
Telefon: 0723270347
Mail: wintertidh@hotmail.com