• Sali2015

    Mens eller missfall!? CB digital konstigt

    Hej, ska försöka förklara mig kort. Jag försöker bli gravid. Hade BIM fredag 17/7... Testade på onsdag 15/7 då jag haft massa grav symptom. Det visade negativt. Mensen kom inte på BIM och inte på BIM+1 så påsöndag 19/7 testa jag positivt på ett CB digital men där stod inga veckor så blev misstänksam. Så jag bröt upp det CB digitala testet som visade kontroll streck plus 2 streck, och ett väldigt svagt tredje streck vilket innebär Gravid 2-3 veckor enligt CB:s hemsida (1-2 om det bara är 1 streck förutom kontroll). Dagen efter tog jag ett nytt test för att se om veckorna visades nu. Men då stod där INTE GRAVID. Bröt även upp detta men där var tre tydliga starka streck. Samma kväll fick jag blödning och sjuklig mensvärk, alltså på BIM+3, har haft ont även hela dagen idag BIM+4 och blödningen har ni avtagit... Vad innebär detta? Var jag gravid och fick missfall? Var jag inte gravid och hade en konstig 1 dags mens? Är jag fortfarande gravid? ... Är så förvirrad ... Någon som varit med om liknande?

  • Svar på tråden Mens eller missfall!? CB digital konstigt
  • mkes

    Kan du inte lägga upp bild på stickorna till testet som bara sa "gravid"? Är nämligen rätt lätt att missförstå dem. Det ska alltså alltid finnas tre streck men det är styrkan som avgör om det är pos eller ej.

Svar på tråden Mens eller missfall!? CB digital konstigt