Vart köpa barnvagn ?
Undrar om de är någon som vet nåt bra ställe å köpa barnvagn på till en ganska billig peng? Vill ha vanliga hjul å både ligg och sittdel i paketet ! Kombi vagn lt va de kallas :) snart dax å köpa så någon som vill hjälp mig :)
Undrar om de är någon som vet nåt bra ställe å köpa barnvagn på till en ganska billig peng? Vill ha vanliga hjul å både ligg och sittdel i paketet ! Kombi vagn lt va de kallas :) snart dax å köpa så någon som vill hjälp mig :)
Kolla blocket och köp och sälj på Facebook. Finns många fina begagnade vagnar som folk säljer i fint skick och knappt använda då de t.ex. haft flera vagnar eller bytt då de fått fler barn.
Men innan du köper på Blocket (vilket är en utmärkt ide), gå till en butik och provkör många vagnar så ni hittar en som ni tycker känns bra och passar era behov. Be om demonstrationer.
Ska ha ny, inte nåt begagnat . Är så himla lätt de blir mögel på dom begagnade så. Här ska de va nytt. Lr av nån man känner , köper absolut inte nåt av nån ja inte känner tycker dw är äckligt :/
www.smoothbaby.se/barnvagnar-1/travelsystem-3-i-1/grander-31-rodsvartrod-1
Jag har fastnat för den här, man får mycket för en billig peng :)
Ska ha ny, inte nåt begagnat . Är så himla lätt de blir mögel på dom begagnade så. Här ska de va nytt. Lr av nån man känner , köper absolut inte nåt av nån ja inte känner tycker dw är äckligt :/
Ö bon: Ja vill ha vanliga hjul inte såna sväng hjul fram tycker inte de är fint :p å dom ja kollar på ligger runt 2500 -3800 kr nya . Å då är de både liggdel å sittdel. Men dom flesta är de så att man ska lägga liggdel en i sittdel en typ om du fattar? Hårdlift kandke de heter lr mjuklift. Ja vet inte va de är för skillnad är ny så kan intr så mkt :(
Angdev: ja de billigaste som går å hitta :) haha
Ö bon: Ja vill ha vanliga hjul inte såna sväng hjul fram tycker inte de är fint :p å dom ja kollar på ligger runt 2500 -3800 kr nya . Å då är de både liggdel å sittdel. Men dom flesta är de så att man ska lägga liggdel en i sittdel en typ om du fattar? Hårdlift kandke de heter lr mjuklift. Ja vet inte va de är för skillnad är ny så kan intr så mkt :(
Ja de tycker ja :) bra om man kam spara pengar :p men är så svårt å välja är så kräsen oxå ;) haha ska iaf ha en svart o vit lr zebramönstrad, men sen modell oså är svårt å välja å var man ska köpa om man ska köpa i affärer blir de svin dyrt så får väl beställa på näte men då vet man ju inte hur den ser ut lr är kanske inte är min smak nät den kommer :(
Fast du bör ändå provköra i en butik. Sen kan du alltid hitta specialpris på nätet. Men tycker det där lät orimligt billigt. Kolla på säkerheten också. Den är jätteviktig. Svängbara framhjul är väldigt praktiskt för vagnen blir lättstyrd och de går att byta ut t.ex. till vintern på en del vagnar. Begagnat är superbra för då kan du få en riktig kvalitetsvagn för ett bra pris som inte har använts särskilt länge.