• Thindrawik03

    Inge alkohol eller liknande!????

    Jag är 12 år och fyller 13 år i april! Jag vill spar till en fest för mig och mina vänner (ca 50 pers) och vet inte vad jag ska ha/ vara/?! Jag bor i en lägenhet med min familj så går inte att ha där! Jag vet inte vad man ska ha och dricka, om jag ska något att äta!?

    Jag vill ha något slags amerikanskt tema där man kanske har mikrofon, där man kan köra karaoke eller så! Jag vill ju inte ha 13 drickor som står på ett bord!????

    Ni får gärna skriva tips på vart man kan ha det (inga platser som olearys eller så)vad man ska äta (inte sushi eller nått så dyrt), vad man kan dricka och vars man kan få mikrofon och sånt!

    / Thindra 13 år PS/ jag bor i Luleå så kan inte ha någon bygdegård i Stockholm utan i Långnäs-Alvik-Antnäs kretsarna typ!????

  • Svar på tråden Inge alkohol eller liknande!????
  • Grande Rock

    finns det ingen gårds- eller kvarterslokal du kan boka via hyresvärden? vill minnas att det var ganska vanligt förekommande när jag bodde i Luleå.

    Vill du ha nå dricka utöver läsk rekommenderar jag at du snor ihop någon alkoholfri bål. Det passar ju även in med det amerikanska temat.
    Mat fixar du enklast genom att beställa ett gäng pizzor.


    Born to lose, live to win!
Svar på tråden Inge alkohol eller liknande!????