• detstralarenstjarna

Söker gravida i skutskär /gävle

Hej!

Har för bara 3 veckor sedan flyttat till skutskär. Känner ingen häromkring ???? . Är 29 år och väntar min tredje flicka i mitten av november. Någon som vill följas åt? ????

• Svar på tråden Söker gravida i skutskär /gävle
  • Malhin

Hej.

Jag bor oxå i Skutskär. Väntar en flicka i November och är i vecka 24 nu.

Vore kul o få kontakt med nån som bor här då jag heller inte känner nån.

Flerbarns mamma
  • Br0k3n

Hej! Jag bor i Gävle och väntar vår tredje tjej i september. Har med flyttat upp från Skåne :) jag är 24 min man 26 och barnen 3 och 1

• haannah

Hej! :) jag bor strax utanför Gävle! Är snart 25 år och väntar mitt & sambons första barn i januari :) är nu i v. 16!

• detstralarenstjarna
    Br0k3n skrev 2015-07-26 17:10:26 följande:

Hej! Jag bor i Gävle och väntar vår tredje tjej i september. Har med flyttat upp från Skåne :) jag är 24 min man 26 och barnen 3 och 1

Heej kära skåning ;) och tredje flickan precis som mig väntar du, gud vad kul. Hur länge har du bott i Gävle?
  • detstralarenstjarna
    haannah skrev 2015-07-26 17:45:26 följande:

Hej! :) jag bor strax utanför Gävle! Är snart 25 år och väntar mitt & sambons första barn i januari :) är nu i v. 16!

Hej Hanna , ja antar jag att du heter det iaf :) var utanför gävle bor du? :)
  • detstralarenstjarna

Min ena flicka är 3 blir 4 i oktober och min andra flicka är 8 :) vi flyttade till skutskär för att min sambo saknade gävle där han är ifrån. Suck att jag gick med på det som den skåning jag är fattar jag inte hahaha. Saknar redan mitt sociala nätverk :)

• detstralarenstjarna

Bli vän med mig på Facebook den som vill så kan man fortsätta prata på messenger lite lättare så :) :) sofia sjögren heter jag

• Br0k3n
    detstralarenstjarna skrev 2015-07-26 17:51:43 följande:

Heej kära skåning ;) och tredje flickan precis som mig väntar du, gud vad kul. Hur länge har du bott i Gävle?

Vi flyttade hit i årsskiftet. Min man är från detta hållet så drf vi hamnade hör. Hur hamnade ni här ?
Svar på tråden Söker gravida i skutskär /gävle