Söker gravida i skutskär /gävle
Hej!
Har för bara 3 veckor sedan flyttat till skutskär. Känner ingen häromkring ???? . Är 29 år och väntar min tredje flicka i mitten av november. Någon som vill följas åt? ????
Hej!
Har för bara 3 veckor sedan flyttat till skutskär. Känner ingen häromkring ???? . Är 29 år och väntar min tredje flicka i mitten av november. Någon som vill följas åt? ????
Hej.
Jag bor oxå i Skutskär. Väntar en flicka i November och är i vecka 24 nu.
Vore kul o få kontakt med nån som bor här då jag heller inte känner nån.
Hej vad kul. Jag är också i v 24!! Vi har flyttat hit ända från Skåne . Hur länge har du bott i skutskär? Trivs du?
Hej! Jag bor i Gävle och väntar vår tredje tjej i september. Har med flyttat upp från Skåne :) jag är 24 min man 26 och barnen 3 och 1
Hej! :) jag bor strax utanför Gävle! Är snart 25 år och väntar mitt & sambons första barn i januari :) är nu i v. 16!
Hej! Jag bor i Gävle och väntar vår tredje tjej i september. Har med flyttat upp från Skåne :) jag är 24 min man 26 och barnen 3 och 1
Hej! :) jag bor strax utanför Gävle! Är snart 25 år och väntar mitt & sambons första barn i januari :) är nu i v. 16!
Min ena flicka är 3 blir 4 i oktober och min andra flicka är 8 :) vi flyttade till skutskär för att min sambo saknade gävle där han är ifrån. Suck att jag gick med på det som den skåning jag är fattar jag inte hahaha. Saknar redan mitt sociala nätverk :)
Bli vän med mig på Facebook den som vill så kan man fortsätta prata på messenger lite lättare så :) :) sofia sjögren heter jag
Heej kära skåning ;) och tredje flickan precis som mig väntar du, gud vad kul. Hur länge har du bott i Gävle?
Såg du skrivit Vrf nu :) lägger till dig med på fb