nakenbilder
Igår satt mina söner 8 och 12 år kollade på datorn. Jag hade innan på dagen kollat lite på familjeliv. Jag städade och mina barn skrattade högt jag hörde att det var något jag gick in till dom. Vad skrattade ni åt sa jag inget sa de båda jo säg okej min 8 åring garvade det ligger en man naken vad då naken? Jo det gorde det. En tråd som öppnats på forumet har vuxna människor lagt ut nakenbilder på sig själva. Min man ville att jag skulle anmäla det gorde jag till familjeliv de ansåg inte att det var något fel att lägga ut nakenbilder på deras forum. Jag känner mig dum som lät mina barn kolla på datorn det känns som jag öppnade upp dörren till forumet där de kunde kolla på nakenbilder på vuxna män och kvinnor. Min 8 åring skrattar än åt bildern än mamma varför låg mannen och visade snoppen frågar 8 åringen? Min 12 åriga son säger bara att det var äckligt. Vad ska man svara? Min man är arg ???? vad är det för jävla forum som tillåter naken bilder säger min man. Usch jag vet inte vad jag ska säga. Hur hade ni reagerat om era barn sett sådant på detta forum?