• Anonym (T.S)

    Hur hittar man någon att ligga med?

    Ja, hur fan gör man?
    Har ofta fått höra att det är hur lätt som helst att hitta någon att ligga med om man är tjej, men om man inte går på krogen eller är överdrivet social av sig, hur gör man då? Bodycontact osv är uteslutet för mig då jag inte vill lägga upp en bild, är alldeles för rädd för att någon ska känna igen mig. 
    Tack för mig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-25 13:28
    Okej, det var INTE meningen att tråden skulle hamna i "sex och graviditet"...

  • Svar på tråden Hur hittar man någon att ligga med?
  • ParViTvå

    Det är ju bra att börja kontakten här.


    Anonym (T.S) skrev 2015-07-25 13:18:49 följande:

    Ja, hur fan gör man?

    Har ofta fått höra att det är hur lätt som helst att hitta någon att ligga med om man är tjej, men om man inte går på krogen eller är överdrivet social av sig, hur gör man då? Bodycontact osv är uteslutet för mig då jag inte vill lägga upp en bild, är alldeles för rädd för att någon ska känna igen mig. 

    Tack för mig.


  • Anonym (Sökande)

    Som kille som separerat från ett lång förhållande längtar jag efter sex men det är inte lätt attt hitta någon tjej. Känner igen problemet men från andra sidan.

  • Anonym (T.S)
    ParViTvå skrev 2015-07-25 13:21:29 följande:
    Det är ju bra att börja kontakten här.
    Hm. Kanske.
  • Anonym (T.S)
    Anonym (Sökande) skrev 2015-07-25 13:21:33 följande:
    Som kille som separerat från ett lång förhållande längtar jag efter sex men det är inte lätt attt hitta någon tjej. Känner igen problemet men från andra sidan.
    Hur gammal är du och var bor du? 
  • Anonym (Sökande)

    Jag skulle gärna ligga med dig. Men jag vet inte hur gammal du är är du jätteung skulle det vara skumt. Själv är jag 43.

  • Anonym (T.S)
    Anonym (Sökande) skrev 2015-07-25 13:24:28 följande:
    Jag skulle gärna ligga med dig. Men jag vet inte hur gammal du är är du jätteung skulle det vara skumt. Själv är jag 43.
    Då är jag ca 20 år yngre än dig, haha.
  • ParViTvå

    Skriv till mig! ;)


    Anonym (T.S) skrev 2015-07-25 13:23:33 följande:

    Hm. Kanske.


  • Anonym (T.S)
    ParViTvå skrev 2015-07-25 13:26:01 följande:
    Skriv till mig! ;)
    Kanske! Om jag vågar.
Svar på tråden Hur hittar man någon att ligga med?