• Anonym (Leah)

Män! Vilken parfym vill du bli förförd med?

Nu killar behöver jag hjälp. Berätta vilken typ av doft, eller ännu hellre vilken specifik parfym, du vill att ditt love interest ska ha på sig!

Bonusfråga; gör det någon skillnad i hur attraktiv du upplever henne om hon har en god parfym på sig jämfört med att hon inte doftar så mycket alls?

Men det viktigaste är vilken parfym ni föredrar. Shoot!

• Svar på tråden Män! Vilken parfym vill du bli förförd med?
  • PrimitivMan

Även om den parfymen inte gör mig kåt så gillar jag den: Issey Miyaki. När det gäller att tända på doften så är det nog lite tyngre parfymer men under förutsättning att det är sparsamt använt (vilket alltid gäller; inte för stark doft. man skall ana den snarare än dränkas). Tex Opium. 

Men dålig på att hålla rätt på parfymer och blandar säkert ihop en del. 

Hellre ingen / neutral doft än dålig parfym.

Det jag gillar mest är dock att förnimma doften av ett fuktigt kvinnosköte.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Leah)
    PrimitivMan skrev 2015-07-25 16:31:59 följande:
    Även om den parfymen inte gör mig kåt så gillar jag den: Issey Miyaki. När det gäller att tända på doften så är det nog lite tyngre parfymer men under förutsättning att det är sparsamt använt (vilket alltid gäller; inte för stark doft. man skall ana den snarare än dränkas). Tex Opium. 

Men dålig på att hålla rätt på parfymer och blandar säkert ihop en del. 

Hellre ingen / neutral doft än dålig parfym.

Det jag gillar mest är dock att förnimma doften av ett fuktigt kvinnosköte. smile1.gif
    Har hört flera säga Issey men tyvärr får jag migrän av den. Opium har flera män också sagt lustigt nog men den fixar jag inte heller.

Men en tyngre doft alltså... måste försöka hitta en sån då. Vad är en dålig parfym förresten i ditt tycke? Menar du en du inte gillar bara eller en billig från någon klädkedja eller mataffären för 129 kr?

Har ni någon koll på Chanel dofter och gillar ni män dom? Jag gillar dom själv så det är därför jag hoppas på att ni också gör det. Tungan ute
  • PrimitivMan
    Anonym (Leah) skrev 2015-07-25 16:38:42 följande:
    Har hört flera säga Issey men tyvärr får jag migrän av den. Opium har flera män också sagt lustigt nog men den fixar jag inte heller. smile4.gif

Men en tyngre doft alltså... måste försöka hitta en sån då. Vad är en dålig parfym förresten i ditt tycke? Menar du en du inte gillar bara eller en billig från någon klädkedja eller mataffären för 129 kr?

Har ni någon koll på Chanel dofter och gillar ni män dom? Jag gillar dom själv så det är därför jag hoppas på att ni också gör det. Tungan ute
    En dålig parfym är någon jag inte gillar lukten av som liksom luktar billigt. Kan anta att i 99% av fallen är en sån där för 129 kr.

Chanel är ju en klassiker. Du kan ju alltid köra Marilyn Monroe stuket och endast ha på dig Chanel 5 när du går till sängs . Själv använder jag faktiskt Chanel Allure som jag gillar (även om den kan vara lite stark)
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • m8r9a1j2

Någon sommardoft! Eller egentligen vadsomhelst förutom tantparfym.

• Anonym (Momsie)

Vad är det som doftar så otroligt gott har hundratals killar tjejer män och kvinnor sagt när jag kommit in i rummet med Organza av Givenchy.

• uffe 2
    Anonym (Leah) skrev 2015-07-25 16:13:43 följande:

Nu killar behöver jag hjälluktar sig själv.rätta vilken typ av doft, eller ännu hellre vilken specifik parfym, du vill att ditt love interest ska ha på sig!

Bonusfråga; gör det någon skillnad i hur attraktiv du upplever henne om hon har en god parfym på sig jämfört med att hon inte doftar så mycket alls?

Men det viktigaste är vilken parfym ni föredrar. Shoot!

Hehe jag kan säga att jag gillar de mesta när de gäller artificiell doft :) men det verkligt härliga är när en tjej luktar sig självt :)

Vissa av mina ex tror ju att man är galen när hon har sovit en hel natt och känner sig så kallat ofräsch enligt henne. Då tycker jag och min hjärna att de luktar underbart av alla kvinnliga feromoner med mera som har producerats under natten men var bort duschade dagen innan ;)

Många kvinnor luktar riktigt trevligt och bättre utan parfym tycker jag :)

Men man blir ofta stämplad som galen när man har den åsikten ;)
  • Anonym (Leah)
    PrimitivMan skrev 2015-07-25 16:45:14 följande:
    En dålig parfym är någon jag inte gillar lukten av som liksom luktar billigt. Kan anta att i 99% av fallen är en sån där för 129 kr.

Chanel är ju en klassiker. Du kan ju alltid köra Marilyn Monroe stuket och endast ha på dig Chanel 5 när du går till sängs smile1.gif . Själv använder jag faktiskt Chanel Allure som jag gillar (även om den kan vara lite stark)
    Allure är bra på män. Köpte nyss Chanel Coco Mademoiselle så jag hoppas att den går hem. Den kan ju iaf inte kallas billig. Guld i mun
    m8r9a1j2 skrev 2015-07-25 18:14:14 följande:
    Någon sommardoft! Eller egentligen vadsomhelst förutom tantparfym.
    Har du lust att definiera en sommardoft? Och framför allt, vad är en tantparfym? Vill ju inte råka köpa en sån i misstag.
    Anonym (Momsie) skrev 2015-07-25 18:19:45 följande:
    Vad är det som doftar så otroligt gott har hundratals killar tjejer män och kvinnor sagt när jag kommit in i rummet med Organza av Givenchy.
    Ska testa den nästa gång jag är i parfymaffären.
    uffe 2 skrev 2015-07-25 19:13:55 följande:
    Hehe jag kan säga att jag gillar de mesta när de gäller artificiell doft :) men det verkligt härliga är när en tjej luktar sig självt :)
    Vissa av mina ex tror ju att man är galen när hon har sovit en hel natt och känner sig så kallat ofräsch enligt henne. Då tycker jag och min hjärna att de luktar underbart av alla kvinnliga feromoner med mera som har producerats under natten men var bort duschade dagen innan ;)
    Många kvinnor luktar riktigt trevligt och bättre utan parfym tycker jag :)
    Men man blir ofta stämplad som galen när man har den åsikten ;)
    Jag fattar vad du menar och om någon har en kroppsdoft som luktar gott så är det himmelskt. Har haft en föredetting som luktade underbart tom när han var lite svettig. Tydligen ska ens gener passa bra ihop för att skaffa barn om man känner så för någon. Jag har även haft en man som luktade så himla illa att jag hade svårt att vara nära honom fast han var renlig och använde deo och cologne men det var något i hans kroppsdoft som jag inte fixade.

Men tillbaka till min fråga i ts; vilken parfym gillar ni?

• Efraim Barkbit
    Anonym (Leah) skrev 2015-07-25 16:38:42 följande:

Har hört flera säga Issey men tyvärr får jag migrän av den. Opium har flera män också sagt lustigt nog men den fixar jag inte heller.

Har ni någon koll på Chanel dofter och gillar ni män dom? Jag gillar dom själv så det är därför jag hoppas på att ni också gör det.

Chanel har alltifrån lätta ungdomliga dofter till ganska tantiga. Dessutom gör de sig väldigt olika på olika personer. Vilken syftade du på?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Leah)
    ErnstHugo skrev 2015-07-25 21:16:52 följande:
    Chanel har alltifrån lätta ungdomliga dofter till ganska tantiga. Dessutom gör de sig väldigt olika på olika personer. Vilken syftade du på?
    Förut gillade jag Chance Eau Fraiche men fick en plötslig avsmak för den i somras. Men den som jag gillat länge och köpte idag igen heter Coco Mademoiselle. Råkar du veta vilken det är? Funderar lite på att köpa Allure också men kommer inte helt överens med den.
Svar på tråden Män! Vilken parfym vill du bli förförd med?