• Anonym (Naken)

Utan trosor

Om ni ligger i sängen och skall sova, ni ligger och klappar på er partner som ligger bredvid och upptäcker att denna inte har några underkläder utan är helt naken. Vad är er tanke? Ser ni det som

En invit till något mer eller reagerar ni inte alls. Dvs om er partner inte har för varna att sova naken.

• Svar på tråden Utan trosor
  • isbjörnen

Jag sover i princip alltid naken, så jag skulle inte se det som en invit utan att hon kanske ville testa hon också :)

Ingen jävel bryr sig
  • Anonym (Invit)

Om ens partner efter år av sovande i trosor, kallingar eller annat plötsligt en dag sover utan, tar man det naturligtvis som en invit.

Vem skulle INTE göra det?

Märklig fråga....

• HäckHäxan
    Anonym (Naken) skrev 2015-07-25 17:52:52 följande:
    Om ni ligger i sängen och skall sova, ni ligger och klappar på er partner som ligger bredvid och upptäcker att denna inte har några underkläder utan är helt naken. Vad är er tanke? Ser ni det som
    En invit till något mer eller reagerar ni inte alls. Dvs om er partner inte har för varna att sova naken.
    Va, jag sover alltid naken typ. Det är inte per automatik en invit i min värld. Däremot säger jag typ aldrig nej till sex även om det var det sista jag tänkte på när jag la mig, jag förutsätter att jag älskar personen jag delar säng med och har kemi då såklart
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Utan trosor