• Anonym (=)

Tjocka knän

Finns det något man göra åt sina tjocka knän? Säg inte träna och äta nyttigt för det har jag redan testat. Utan då får ni skriva hur jag ska träna och vad man ska undvika att äta. Pasta, bröd och socker, ja det vet jag redan.

Vill väldigt gärna ha tips då jag inte har gått i shorts eller badat i en sjö på flera år eftersom jag skäms så för mina ben :(  Tack på förhand

• Svar på tråden Tjocka knän
  • Långbenopluto

Man kan inte banta KNÄN....... säger sig självt!

Hoppas du skämtar med oss..... annars behöver du hjälp!

• Anonym (Mm)

Fettsuga är väl det som återstår då.

Anonym (=) skrev 2015-07-25 18:51:53 följande:

Finns det något man göra åt sina tjocka knän? Säg inte träna och äta nyttigt för det har jag redan testat. Utan då får ni skriva hur jag ska träna och vad man ska undvika att äta. Pasta, bröd och socker, ja det vet jag redan.

Vill väldigt gärna ha tips då jag inte har gått i shorts eller badat i en sjö på flera år eftersom jag skäms så för mina ben :(  Tack på förhand

• Anonym (=)
    Tines skrev 2015-07-25 19:41:13 följande:
    Man kan inte banta KNÄN....... säger sig självt!

Hoppas du skämtar med oss..... annars behöver du hjälp!
    Varför skulle man inte kunna göra det? Jag är smal i övrigt, väger typ 50 kg och är 170 cm lång. Känns jobbigt att bara knäna ska vara så feta. Nej, jag skämtar inte. 
    Jag har haft komplex för mina ben sedan jag jag var ca 10 år. Har aldrig varit med på gympan i skolan och jag bär aldrig shorts utomhus. Så det finns inget att göra alltså? Skitbra.
  • Långbenopluto
    Anonym (=) skrev 2015-07-25 20:01:59 följande:
    Varför skulle man inte kunna göra det? Jag är smal i övrigt, väger typ 50 kg och är 170 cm lång. Känns jobbigt att bara knäna ska vara så feta. Nej, jag skämtar inte. 
    Jag har haft komplex för mina ben sedan jag jag var ca 10 år. Har aldrig varit med på gympan i skolan och jag bär aldrig shorts utomhus. Så det finns inget att göra alltså? Skitbra.
    Psykolog med inriktning på ätstörning/kroppsstörning vore bra för dig.....
  • Anonym (=)
    Tines skrev 2015-07-25 20:12:21 följande:
    Psykolog med inriktning på ätstörning/kroppsstörning vore bra för dig.....
    Skojar du med mig eller? Jag har varken ätstörningar och jag är jättenöjd med min kropp om det inte vore för mina knän. Kan du sluta låta så jävla nedlåtande eller sluta skriva i tråden? 
    Jag ville ha hjälp med att få bort mina feta knän, inte höra att jag har ätstörningar. 
  • Långbenopluto
    Anonym (=) skrev 2015-07-25 20:14:20 följande:
    Skojar du med mig eller? Jag har varken ätstörningar och jag är jättenöjd med min kropp om det inte vore för mina knän. Kan du sluta låta så jävla nedlåtande eller sluta skriva i tråden? 
    Jag ville ha hjälp med att få bort mina feta knän, inte höra att jag har ätstörningar. 
    Nej, jag skojar inte!

Du har skev kroppsuppfattning om du anser dig ha FETA knän.....!

Att man kan ha fula knän är en annan sak.... men FETA...... snälla!
  • Anonym (=)
    Tines skrev 2015-07-25 20:16:53 följande:
    Nej, jag skojar inte!

Du har skev kroppsuppfattning om du anser dig ha FETA knän.....!

Att man kan ha fula knän är en annan sak.... men FETA...... snälla!
    Alltså, jag har fett på sidan av knäna, inte just på knäskålarna. Fula är de också.
  • Anonym (Jo)

Man kan visst ha feta knän! Mina är hemska, verkligen! Troligtvis mycket värre än dina! Tror faltiskt det enda som kan funka är fettsugning.

Svar på tråden Tjocka knän