• Anonym (bakis)

Bakiskur önskas!

Detta inlägg passar med säkerhet inte in här kan jag tro, visste bara inte var jag skulle lägga den.

Söp till rejält igår för första gången på flera år och ja,needless to say så är jag SJUKT bakis. Fy tusan. Huvudvärk,illamående -hela paketet.

Så,till min fråga: Har någon en bra kur för att lindra baksmällan? Snälla,kom med seriösa svar, jag vill bara må lite bättre även om detta är självförvållat och som man förtjänar ;)

• Svar på tråden Bakiskur önskas!
  • Anonym (Hm)

Resorb! (Eller hemgjord vätskeersättning)
    Du känner dig bakis för att du har vätskebrist.

• Clotilda

Resorb, en alvedon plus en Ipren, djuprengöring av munnen, en lång dusch och frukost.

• Anonym (bakis)

Bara tanken på mat får mig att må ännu mer illa :/ Men resor ska jag prova, tror jag har kvar några sådana brustabletter. Tack, bra tips!

• Aniiee

En bloody mary och en skogshuggarmacka.....

Eller ett glas juice, en näve chips och en chokladbit.

Går på ett ut ungefär.

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • smulpaj01
    Aniiee skrev 2015-07-26 09:56:13 följande:

En bloody mary och en skogshuggarmacka.....

Eller ett glas juice, en näve chips och en chokladbit.

Går på ett ut ungefär.

Skogshuggarmacka?

Treo!
  • Anonym (bakis)

Treo tog jag I morse och nu fyllde jag på med Alvedon. Fick i mig lite av någon vegetarisk, arabisk kåldolmeliknande sak och en rostad macka. Resorben var Slut. Mår något bättre iaf.

• Aniiee
    smulpaj01 skrev 2015-07-26 10:21:53 följande:
    Skogshuggarmacka?

Treo!
    Ja, skogshuggarmacka. En rejäl en.

Det är vad vi i min familj kallar mackor som man blir lagom proppmätt på. Det kan vara vad som helt men min favorit är en macka med bacon, ägg, hårdost, creme fraiche och fetaost. Efter den äter man inte mycket mer den dagen.....
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • smulpaj01
    Aniiee skrev 2015-07-26 11:00:55 följande:

Ja, skogshuggarmacka. En rejäl en.

Det är vad vi i min familj kallar mackor som man blir lagom proppmätt på. Det kan vara vad som helt men min favorit är en macka med bacon, ägg, hårdost, creme fraiche och fetaost. Efter den äter man inte mycket mer den dagen.....

Oj det lät ju jättegott. På väg hem nu, är inte bakis men ska ändå äta en sån till lunch
  • Fjärilslarv
    Anonym (bakis) skrev 2015-07-26 09:29:02 följande:

Detta inlägg passar med säkerhet inte in här kan jag tro, visste bara inte var jag skulle lägga den.

Söp till rejält igår för första gången på flera år och ja,needless to say så är jag SJUKT bakis. Fy tusan. Huvudvärk,illamående -hela paketet.

Så,till min fråga: Har någon en bra kur för att lindra baksmällan? Snälla,kom med seriösa svar, jag vill bara må lite bättre även om detta är självförvållat och som man förtjänar ;)

drick inte alkohol...
  • Fjärilslarv
    Anonym (bakis) skrev 2015-07-26 10:30:14 följande:

Treo tog jag I morse och nu fyllde jag på med Alvedon. Fick i mig lite av någon vegetarisk, arabisk kåldolmeliknande sak och en rostad macka. Resorben var Slut. Mår något bättre iaf.

men gör egen vätskeersättning då jeeezez.
  • Aniiee
    smulpaj01 skrev 2015-07-26 12:33:22 följande:
    Oj det lät ju jättegott. På väg hem nu, är inte bakis men ska ändå äta en sån till lunch
    Det är gott. Och mäktigt. Och går alldeles utmärkt att äta utan att vara bakis =P
  • Anonym (Milla)

Det bästa är naturligt kokosnötsvatten, fullproppat med mineraler, tex mer magnesium än bananer osv. Drick gärna en som är blandad med mörk choklad, smakar ljuvligt. Energin och bättre mående kommer fort efter några glas.

• ZOBR Sweden

Om det är dagen efter så fungerar Resorb Sport + lite mat helt okej.

Men om man vill säkra upp och vakna upp piggare & fräschare så är alternativet ZOBR (100 % Veganskt kosttillskott) Med de viktigaste mineraler och örter som hjälper kroppen att bearbeta alkoholen snabbare och fungerar bäst för att ta bort både huvudvärken & illamående dagen efter. 

9/10 Personer blir mycket mindre bakis dagen efter.

Viktigt är att man kommer ihåg att man tar 1 kapsel vid början av kvällen och en innan du går och lägger dig. 

Må bäst//ZOBR

Använd Rabattkoden: Testazobr för 15 % Rabatt på din order :))

Svar på tråden Bakiskur önskas!