Ni "Sfinktrar"
Hej på er igen, jag måste fråga er har ni upplevt bakslag i er knipträning? ( Ni som fått sfinkterrupturer)
Jag har sista veckan tyckt att knipet har känts lite bättre(= kunna hålla gaser lite bättre) det kändes som nu ÄNTLIGEN börjar träningen ge någon effekt. Tråkigt nog så varade den känslan inte så länge, de sista två dagarna har det inte funkat alls det har känts som att vara tillbaks på ruta noll både fysiskt och psykiskt. Det känns riktigt jobbigt, det har ju ändå gått 13v. Jag blir så otrooooligt frustrerad, de säger att det har läkt bra och att knipet oxå är bra.. men ändå har jag stora problem att hålla "luft". det blir ju inte bättre av att man läser olika undersökningar om hur allvarlig skada det här egentligen är, ngn undersökning sa att 50 proc får besvär,men kan det verkligen stämma ? de flesta av er här på FL har ju blivit återställda. Jag vet inte vad man ska tro.
Jag frågar er, för ni brukar ha så många bra uppmuntrande svar. Många av er har ju tagit er igenom det hela.
MVH Skruttis