Vet att denna tråd är gammal men den hjälpte mig när jag fanatiskt letade efter personer med erfarenhet av att ha slutat med yasmine så jag tänkte att jag kan dela med mig i den nu jag med. Nu när jag slutat 
Det är läskigt att sluta med yasmine (och säkert andra ppiller med)! Jag hade tagit dem i 7-8 år med endast några få kortare avbrott medans jag vart ute och rest o så. Men när jag nu i vintras bestämde mig för att sluta skrämdes jag utav allas skräckhistorier nätet så jag vågade inte. Det var inte fören nu i juni jag faktiskt vågade haha och det har gått bra *peppar peppar*
* Inga böldfinnar (inga finnar alls faktiskt)
* Inget håravfall. Tappade rätt mycket innan och det är lika mkt nu. inte mer eller mindre alltså.
* Upplever att ett par kilo runnit av mig
*Endel småfinnar på ryggen. Tror dessa kommer försvinna med tiden.
*Lite yrsel och illamående men betvivlar att detta beror på ppiller stopp!
* PMS kommer tillbaka så fort jag slutade. Jag var helt galen en dag haha..
* Mensen håller på längre, såklart.
Till saken hör att innan jag började med yasmine hade akne och det är en anledning till att jag inte vågat sluta heller. Samtidigt som jag först började med yasmine, för många år sen, började jag med en ny hudvårdsrutin och jag visste inte om det var ppillrerna eller alla cremer och peelingar som hjälpte mig bli av med aknen