• asaki

någon som har testat nuk magic cup?

har köpt en sån och tycker den är så svår att dricka ur, lillan får inte ur någonting och jag får också ta i ordentligt.. tänkte höra om det är någon som har en sådan och vet om den blir bättre med tiden?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-24 13:14:03:
    lite flummig ts kanske: det är en droppfri pipmugg alltså.. samma typ som bambinos anyway up cup. istället för ventiler och grejer har den en plastbit med skåra framför pipen och så ska man trycka några gånger på locket för att skapa vakuum i muggen.

• Svar på tråden någon som har testat nuk magic cup?
  • Grannen

Nope, men lägg gärna in en bild på den för jag blev nyfiken och vill gärna se vad det är!

• asaki

har lagt in en bild. det är en droppfri pipmugg alltså.. samma typ som bambinos anyway up cup. istället för ventiler och grejer har den en plastbit med skåra framför pipen och så ska man trycka några gånger på locket för att skapa vakuum i muggen.

• Grannen

Tack. Ska genast kika in!

• hedeskoga

Nej men jag har anyway up och man får suga som bara den för att det ska komma något.

• asaki

hedeskoga: den blir inte lättare att suga från ju längre man använt den då? känns lite surt att lägga 80 spänn på en mugg som är från 6 månader och så visar det sig att min tjej som är 8 månader inte klarar av den.. typiskt att man köper den dyraste muggen också och tror att den är bäst...

• asaki

äh, jag puffar en gång till...

Svar på tråden någon som har testat nuk magic cup?