• förstaförsöket

2 utomkveds på ett halvår

Jahopp.. Gravid i sjunde veckan . Och idag när jag skulle kolla så det såg bra ut med ett UL på mvc så fanns där inget foster.

Blev skickad till gynakuten (har la klippkort där snart) och får veta att det antagligen rör sig om ett missfall eller utomkvedhavandeskap . . Igen!!! Hade ett utomkveds i Jan och det va det värsta jag vart med om i hela mitt liv!!

Tog blodprov innan jag gick hem o ska dit på fredag igen o ta ett till så får vi se vad dom säger.... Jag hoppas det "bara" är ett missfall så jag slipper operera IGEN!

• Svar på tråden 2 utomkveds på ett halvår
  • Upptaget

Usch vad jobbigt ts.

Jag håller själv på att utredas just nu och denna gången är det nog "bara" ett missfall som skett. Har haft 2 utomkved tidigare och var rädd att denna skulle bli mitt tredje. Men som sagt, lutar åt missfall enligt proverna.

Har du ont? Blöder du?

• förstaförsöket

Blöder lite..

Och har haft ont i flera dar. Känns som ett tryck på samma ställe hela tiden..

Känner mig som en tickande bomb :(

• Upptaget

Ont i sidan? Antar de inte såg något i någon äggledare heller? Tycker det borde synts i vecka 7? De finns ju speciella ul maskiner vid just dessa fall, mina utomkved fastställdes på det sättet. Och då var jag tidigare gången.

Fick du reda på vad ditt hcg låg på?

• förstaförsöket

Hann aldrig få reda på det innan jag åkte in akut o opererade bort vänstra äggstocken :(

Kom precis hem nu..

Svar på tråden 2 utomkveds på ett halvår