• Anonym (Lord Nelson)

Bada naken och ha sex!

Hej!
    När man är s k barnfri numera händer det att man åker i väg till någon sjö och badar näck. Är det inget folk är där passar man att ta ett underbart knull. Nu har inte vädret så inbjudande. Vi undviker nudistbad dagtid för där tror de att man ska vara pryd. Hur många av er tycker om att bada näck och sedan ta ett knull?
    Ett annat alternativ är att exempelvis ta en skärgårdsbåt lämna badkläder hemma ta med picknickkorg och frun har inga trosor. Eller om seglar kan man lämna badkläder hemma det är skönt att lägga sig i solen efter man bada slippa en massa badkläder. Passa på när vädret har stabiliserat sig och se till att ni är barnfria.

• Svar på tråden Bada naken och ha sex!
  • Anonym (Mjäh)

Det har väl hänt, men det är verkligen inte min grej. Jag är nog inte så mycket för natursex alls, känns mest bökigt med sand i kläderna, dåligt glid i vatten, obekväma bryggor eller klipphällar att ligga på. Mjäh, om sexet är målet stannar jag hellre hemma. ????

• Anonym (underbart)

Det är helt fantastiskt att ha sex ute i naturen! Håller med dig!

• Anonym (Lord Nelson)
    Anonym (underbart) skrev 2015-07-29 15:35:09 följande:

Det är helt fantastiskt att ha sex ute i naturen! Håller med dig!

Dessutom kan man kosta på sig att gå naken hemma för min fru älskar att vara naken.
  • Mira68

Skulle vilja sola naken nu, det är trevligt med sällskap.. Nån som är sugen??

Svar på tråden Bada naken och ha sex!