• Anonym (Kaffedraken)

    ni änglaföräldrar?

    har en fråga till er i samma ställe.

    min son lämnade oss vid förlossningen i januari 2015. nu denna vecka är det stråket/yran och jag har ältat, sörjt mm så va ut igår.

    det blev så kaos de kan bli. nykter sedan mars 2014 så blev väldigt berusad och ja allt kaosade.

    hur reagerade ni under ert första alkoholintag efter allt?

    min sambo va underbar hela kvällen med mig som tur va men jag saknar våra roliga helger ute. jag vill kunna skratta igen. vill bli det jag va. tjejen med energi och positiv syn på livet...

  • Svar på tråden ni änglaföräldrar?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Åååååh undebara du! Jag har en kusin som dig när han var 1.5 år bara sådär. Hon skulle bara gå och titta till honom i sängen o hittade honom helt blå... o då la hon honom för en halvtimme sen

    Såfort gick de. O ambulansen kom o in fort men tyvärr gick de lnte att rädda hans liv. De hittar inte något fel alls på J... o föräldrarna ger sig inte de vill ha ett svar vrf.. de kan inte gå vidare o de tar fler veckor o de hittar inte någonting... de är inget fel, inget hjärtljud eller hjärnan eller blodåder eller någonting... han bara dooog ifrån ossss... ??

  • Anonym (Kaffedraken)

    Stackars dig! Jag kan inte ens föreställa mig vad du går genom! Kram och mer kram!

    Gör det som känns bäst för dig och låt känslorna vara vad de är. Klart att de bubblar över ibland, alkohol eller inte. . .

    Önskar dig all lycka och välgång.


  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag gick igenom samma som dig för lite drygt 6 år sedan och jag bor också i Östersund.

    Jag kan gärna stötta och lyssna om du vill, men jag väntar att skriva min historia tills jag kan göra det via datorn.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Lucius Vorenus skrev 2015-07-30 23:21:38 följande:

    Jag gick igenom samma som dig för lite drygt 6 år sedan och jag bor också i Östersund.

    Jag kan gärna stötta och lyssna om du vill, men jag väntar att skriva min historia tills jag kan göra det via datorn.


    tack, jag är inte härifrån egentligen och flyttar om en månad till hemstan då jag vill omge mig av familjen.

    tack alla fina!


Svar på tråden ni änglaföräldrar?