• isaknilsson1314

Har mycket större snopp en pappa

Jag heter Isak och jag tycker inte min kuk är stor men det tucker alla andra! Vid stånd så är den 25-28cm lång och bred 14-15 com vid stånd! Och slank så är den 20 cm!

Jag och min pappa bytadeom! När vi tog av oss handdukarna för att ta på kalsonger så var hans kuk typ 10 cm slank! Han frågade mig om jag hade gjort något med min kuk och då sa jag nej!

Nu i sommar när det har varit bra väder då har jag solat naken och då har det blivit märke efter kuken på benet! Alla frågar vad jag har gjort på benet!

• Svar på tråden Har mycket större snopp en pappa
  • Anonym (Klas-Kristian)

Jag är 11 år och har samma problem. Det är inte lätt för oss storkukade småpojkar. Min flikvän är italiensk modell och hon sa "nej den är för stor" fast på italienska så klart

• Anonym (Pillesnopp)

Ja, det är ett hårt liv när man har en för stor penis. Min är 40 cm vid stånd, 32 slak. Jag är 17 år.

• Anonym (Gääääsp!!!)

Suck VÄX UPP. Så jävla trista ts alla snorungar kommer på. Gääääsp!!!

• Anonym (halloj)

Är de du som har världs rekord i längsta kuk då lr? Rekordet ligger på 34cm :p

• Anonym (Karlakarl)

Dagens ungdomar skryter om 28 cm men när jag var i den åldern pojk, då fick jag minsann kasta kuken över axeln, lägga den ett varv runt halsen och gå till skolan barfota åtta mil i snöstorm.

• Kereza
    Anonym (Karlakarl) skrev 2015-07-30 23:12:30 följande:

Dagens ungdomar skryter om 28 cm men när jag var i den åldern pojk, då fick jag minsann kasta kuken över axeln, lägga den ett varv runt halsen och gå till skolan barfota åtta mil i snöstorm.

Om det här varit Facebook så hade du fått min Like :) 
  • Aikido
    Anonym (Karlakarl) skrev 2015-07-30 23:12:30 följande:
    Och det var ändå på sommaren.
  • Anonym (Klas-Kristian)

Mitt problem är att min snopp är längre än mina ben så det är lite svårt att gå. Men som tur är förhuden rymlig, jag har vid ett flertal tillfällen hyrt ut den som sovsäck. 

• Megalodont

En sommarbebis som saknar skolan ser jag. Oroa dig inte lilla barn snart börjar allvaret igen (och du behöver verkligen svenska lektioner). 

Att trolla är en konst som du har misslyckats med. gör om gör rätt

• Anonym (Karlakarl)
    Aikido skrev 2015-07-31 06:57:50 följande:

Och det var ändå på sommaren.

Ja sannerligen, sommaren var bistrare på den tiden. Om man hade tur lossade isen framåt juni, men jag minns midsommaren -43, då fick jag använda kuken som isbrytare för att färjorna skulle kunna gå ut i skärgården.
  • Anonym (Pappa36)

Jag måste bara få berätta om våren 1945. Jag hade släpat mig upp på kullen vid Karlshamns hamninlopp. Släpat är rätt ord, för kuken hängde ju och släpade i marken 8 meter bakom mig.

I alla fall - väl uppe på kullen så ser jag ett militärförband. De står och grejar med en 80mm haubits-kanon som uppenbarligen kärvar. Det går ett tag, men de får inte rätt på den. Då erbjuder jag dem min 8 meters kuk. De blir jätteglada, monterar den i haubits-upphängningen och börjar sen köra igång. 4 sekunder senare har jag dratt iväg en 80 mm projektil med min stora feta kuk. Rakt ut på ett tyskt skepp - som gått i sank!

Ja, det var tider det. Nu får man mest bara linda den runt magen kuken. Eller drämma till småungar och troll. 8 meter tar hårt.

• Anonym (Karlakarl)
    Anonym (Pappa36) skrev 2015-07-31 17:00:36 följande:

Jag måste bara få berätta om våren 1945. Jag hade släpat mig upp på kullen vid Karlshamns hamninlopp. Släpat är rätt ord, för kuken hängde ju och släpade i marken 8 meter bakom mig.

I alla fall - väl uppe på kullen så ser jag ett militärförband. De står och grejar med en 80mm haubits-kanon som uppenbarligen kärvar. Det går ett tag, men de får inte rätt på den. Då erbjuder jag dem min 8 meters kuk. De blir jätteglada, monterar den i haubits-upphängningen och börjar sen köra igång. 4 sekunder senare har jag dratt iväg en 80 mm projektil med min stora feta kuk. Rakt ut på ett tyskt skepp - som gått i sank!

Ja, det var tider det. Nu får man mest bara linda den runt magen kuken. Eller drämma till småungar och troll. 8 meter tar hårt.

Det är rätta takter det! Sådant klarar inte dagens ungdom med sina klena små 28 centimeters. Se och lär TS.
  • Anonym (Kukfel)

Hahahaha ????????????
  • Anonym (Pillesnopp)

Min morfar var med! Han har berättat om dig! Du är ju en legend!
  • Anonym (Pappa36)
    Anonym (Pillesnopp) skrev 2015-07-31 22:58:01 följande:
    Min morfar var med! Han har berättat om dig! Du är ju en legend!
    Ja, du menar Menige Petter-Nicklas?

Jo, jag minns honom. Det var han som ordnade med avfyrningen av min 8 meters-kük. Han visste vad han gjorde, din morfar!
  • Anonym (Pillesnopp)
    Anonym (Pappa36) skrev 2015-08-02 11:33:43 följande:

Ja, du menar Menige Petter-Nicklas?

Jo, jag minns honom. Det var han som ordnade med avfyrningen av min 8 meters-kük. Han visste vad han gjorde, din morfar!

Åh, du minns honom! Jag får hälsa från dig va? Du gjorde verkligen ett stort intryck på honom.
  • Anonym (lol)
    Megalodont skrev 2015-07-31 11:58:06 följande:

En sommarbebis som saknar skolan ser jag. Oroa dig inte lilla barn snart börjar allvaret igen (och du behöver verkligen svenska lektioner). 

Att trolla är en konst som du har misslyckats med. gör om gör rätt

Hahahaha! Att skriva att någon behöver "svenska lektioner" när man uppenbarligen själv behöver det... Pinsamt värre! SVENSKLEKTIONER!!!
Svar på tråden Har mycket större snopp en pappa