• Anonym (Kille)

Tjej, Komma flera gånger efter varandra.

Hej,

Har vilja gett min tjej fler än en orgasm någon gång men hon blir så känslig så det går inte fortsätta. Det har blivit kutym i vårt förhållande att sexet är över efter vi fått var sin orgasm nu.

Hur ska man göra för att få henne komma flera gånger efter varandra? Hur länge måste DU vänta innan det går att fortsätta stimulera dig till nästa orgasm? Kan DU få flera eller är du som min tjej?

Tacksam för tips.

• Svar på tråden Tjej, Komma flera gånger efter varandra.
  • Anonym (mira)

Om jag är nöjd efter första så får det nog vänta över natten typ.

Men om den första är lite svag så går det ibland att fortsätta efter någon kvart.

• Anonym (.)

Vill hon komma fler gånger?

Jag kan få flera men jag tappar lusten helt efter orgasm så jag känner inte alls för det.

• Anonym (Kille)
    Anonym (.) skrev 2015-07-31 13:23:30 följande:

Vill hon komma fler gånger?

Jag kan få flera men jag tappar lusten helt efter orgasm så jag känner inte alls för det.

Nej, hon kanske inte vill det. Hon säger inget men liksom föser bort min hand som om det är klart nu.
  • Anonym (Tjejen)

Flera, fast jag måste vänta kanske 5 minuter eftersom det blir för känsligt precis efter. Vi brukar väl göra så att jag kommer först och så lägger jag uppmärksamheten på honom, efter en liten stund så är jag med i matchen igen :) Mannen jag träffar tycker det är rejält upphetsande att jag kommer flera gånger, win-win...

• Anonym (S)

Jag är glad om jag kommer en gång. Och det sker väl en gång i halvåret på sin höjd.

• Anonym (Anna)

Jag är välsignad med att kunna komma hur många gånger som helst. Visst är muffen lite känslig efter en orgasm, men det släpper när njutningen tar över o nästa närmar sig. Rekordet är på en Swingersklubb i Göteborg där jag hade 62 orgasmer på 8 timmar. 14 av dessa var fontäner.

• Anonym (Kille)
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-07-31 13:32:07 följande:

Flera, fast jag måste vänta kanske 5 minuter eftersom det blir för känsligt precis efter. Vi brukar väl göra så att jag kommer först och så lägger jag uppmärksamheten på honom, efter en liten stund så är jag med i matchen igen :) Mannen jag träffar tycker det är rejält upphetsande att jag kommer flera gånger, win-win...

Jag ville min tjej orgasmer av den anledningen med. Att få se henne komma om och om igen hade varit häftigt att se. :)
  • Anonym (.)
    Anonym (Kille) skrev 2015-07-31 13:27:45 följande:
    Nej, hon kanske inte vill det. Hon säger inget men liksom föser bort min hand som om det är klart nu.
    Då kanske du ska börja med att ta reda på det..
  • star80

Jag kan nog komma hur många gånger som helst. Visst blir man känslig efter att ha kommit första gången men efter ca 1 minut kommer nästa och så fortsätter det så..

Svar på tråden Tjej, Komma flera gånger efter varandra.