• Lilly2013

    4 missfall och 40 +

    Hej!
    Har varit inne på många trådar här men de flesta börjar bli gamla och många har så småningom fått lyckan.
    Vi har kämpat på ganska länge nu men tyvärr började vi ju säkert alldeles för sent men det är lätt att va efter klok.

    Nu provar vi själva denna månaden också sen tror jag att vi testar Ivf.
    Har kört lite akupunktur, dubbel dos D-vitamin och max dos Omega 3.
    Kommer få även någon form av blodförtunnande med sprutor denna gång och uppföljning från v 6. 

    Vid senaste graviditeten så tog jag progesteron och trombyl utan bättre resultat.

    Vi gärna höra vad ni andra som är i denna situationen gör. Skulle vara skönt med lite råd och stöttning.

  • Svar på tråden 4 missfall och 40 +
  • LitenSnigel

    Tips: Finns en sluten FB grupp. Sök på "Missfall - Stödgruppen". Vi är många där i samma liknande situation som dig. Endast medlemmar kan se vad som skrivs.

  • Anonym (.)

    zink + magnesium är mitt bästa tips.
    1 solvezink + 1 emgesan per dag

  • Lilly2013

    Hej!

    Tack. Hittade en massa som hette stödgrupp. Ska se vad jag hittar.


    LitenSnigel skrev 2015-08-05 18:13:03 följande:

    Tips: Finns en sluten FB grupp. Sök på "Missfall - Stödgruppen". Vi är många där i samma liknande situation som dig. Endast medlemmar kan se vad som skrivs.


    Tack! Jag äter även zink, folsyra vitamin kvinna extra C-vitamin. Ja det mesta hoppas det inte blir förmycket på andra hållet. Har uppehåll med akupunkturen nu men har gått ungefär 2 ggr i veckan i 2 månader.
    Anonym (.) skrev 2015-08-05 18:16:13 följande:

    zink + magnesium är mitt bästa tips.

    1 solvezink + 1 emgesan per dag


  • che71

    Hej!
    Jag hade 6 missfall (första var jag 39) o blev gravid för 7e gången som 42 åring o  lyckades få barn förra våren. Jag var i Aten hos Dr D o gjorde immunutredning o fick ta Intralipiddropp, Fragmin, prednisolon o trombyl bla.

Svar på tråden 4 missfall och 40 +