Vi som hoppas på en vårbebis 2016
Hej!
jag om min sambo har en dotter som är född i Januari 14 och nu planerar vi att skaffa syskon.
Är ni fler där ute som hoppas på en vårbebis 2016 som vill följas åt från plus till bebis?
Hej!
jag om min sambo har en dotter som är född i Januari 14 och nu planerar vi att skaffa syskon.
Är ni fler där ute som hoppas på en vårbebis 2016 som vill följas åt från plus till bebis?
Hej,
Vill också ha syskon, dock nummer tre :)
Har en 10 åring och en 6 åring. Väntar på BIM nu men gjorde ett test i morse som var negativt, blir nog ingen plus denna månad.
När är din Bim?
Hänger på här!
försöker skaffa nr 2, hade tidigare mf I April.
Har bim på torsdag och klättrar på väggarna här, vill så gärna testa mig nuuuu.
några symtom hos er ?
Hänger på här!
försöker skaffa nr 2, hade tidigare mf I April.
Har bim på torsdag och klättrar på väggarna här, vill så gärna testa mig nuuuu.
några symtom hos er ?
Hade äl i söndags och beräknat bim 16:e enligt min app. Men jag är lite osäker på hur väl det stämmer. Tog ut min hormonspiral för två veckor sedan och fick mens ett par dagar efter som varade tre dagar. Men innan jag tog ut spiralen så var mensen väldigt oregelbunden.
Känns som man överanalyserar allt. Det gravid med dottern på första försöket men har en känsla av att det inte kommer gå lika lätt denna gången.
Hur lång tid har det tagit för er att bli gravida med tidigare barn?
Nja haft otroligt ömma bröst sen ett par dagar fram från ÄL och still going strong, annars är väl avsaknaden av symptom det symptom jag har ^^ dock är jag ganska säker på att det inte blivit ngt då jag gjorde ett neg gravtest i morse. Kan ju ha varit för tidigt att testa men vill inte hoppas för mkt. BIM -2 tror jag. Men kan vara plus ett par dagar på det är lite osäker på min cykel.
Beklagar missfallet :( har du några symptom?
Hade äl i söndags och beräknat bim 16:e enligt min app. Men jag är lite osäker på hur väl det stämmer. Tog ut min hormonspiral för två veckor sedan och fick mens ett par dagar efter som varade tre dagar. Men innan jag tog ut spiralen så var mensen väldigt oregelbunden.
Känns som man överanalyserar allt. Det gravid med dottern på första försöket men har en känsla av att det inte kommer gå lika lätt denna gången.
Hur lång tid har det tagit för er att bli gravida med tidigare barn?
Håller tummarna för att de bara är låga hormonnivåer än så länge ;)
Sånt som händer dock fick jag massa komplikationer som va jobbiga.
Jag har en hel del faktiskt, öm mage, flytningar, trötthet och livliga drömmar. Så jag hoppas på plus imon eller torsdag! :)
Jag har en son på 4. Fick missfall I April o nu har ja börjat försöka igen, så förhoppningsvis ett plus imon eller torsdag :)
Hej! Kan man va med här? Hoppas på ett syskon till vår april 2014. Har även två stora barn....
Bim idag den 4:e augusti, vårt första försök. Dock börjat småblöda så satsar väl mot nästa bim som blir 28:e augusti då!
Här blir det ingen aprilbebbe iaf, fick min mens tre min efter jag tog ett gravtest idag haha. Så siktar på maj!
Hej! Kan man va med här? Hoppas på ett syskon till vår april 2014. Har även två stora barn....
Bim idag den 4:e augusti, vårt första försök. Dock börjat småblöda så satsar väl mot nästa bim som blir 28:e augusti då!
Här blir det ingen aprilbebbe iaf, fick min mens tre min efter jag tog ett gravtest idag haha. Så siktar på maj!
Oj vilken kort cykel du har? Skönt när man planerar barn kanske, jobbigt annars?
Hej!
Oj vilken kort cykel du har? Skönt när man planerar barn kanske, jobbigt annars?
Bim blir 31 augusti. Min cykel är 27 dagar. Försök nr 2 nu då. Äl beräknad till nästa helg.... Kanske ska äta rosenrot? Om inte annat behöver jag bli piggare när jag ska börja jobba på måndag igen!!!!
Känner mig hur velig som helst. Igår var jag så gott som säker på att det inte tagit sig denna månaden. Men idag känns det som det finns hopp. Avskyr denna långa väntan till nästa söndag då bim är. Låt det gå fort :/
Känner mig hur velig som helst. Igår var jag så gott som säker på att det inte tagit sig denna månaden. Men idag känns det som det finns hopp. Avskyr denna långa väntan till nästa söndag då bim är. Låt det gå fort :/
Det verkar som att mensen kommer nu. 5 dagar för tidigt?!? Himla skumt. Men det får bli nya tag till nästa äl.
Bim 5 sep nästa gång för mig, samma dag jag skall springa tjejmilen.
Vågar man fortsätta löpträna sedan när man väl blivit på smällen?