• Anonym (x)

Var träffar man snälla bra tjejer?

Var träffar man snälla bra tjejer förutom jobbet/skolan? Jag önskar man kan spontan-ragga på tjejer i affärer, cafeterian, shopping, stan osv. Till exempel gå fram till en tjej & säga: Hej, vad heter du?... Hej "Namn"... Vill du ta en fika med mig kl 16 imorgon?

• Svar på tråden Var träffar man snälla bra tjejer?
  • Anonym (V)

Jag tror tyvärr det är svårt. Problemet är att "dåliga" killar ofta spontanraggar, de som träffar många tjejer och ser på det hela rätt oseriöst är vana vid att ragga mycket, så om en bra tjej (talar iaf för mig själv) träffar på någon som stöter på henne helt randomly så antar man att han bara vill ligga. Helt enkelt för att det i 99% av fallen är så.

Då skulle jag säga att det är lättare att hitta bra tjejer genom bekanta eller om du går en kurs (tex surfkurs, tennis, spanska) eller på annat sätt utökar din bekantskapskrets och träffar nya människor i mer avslappnade sammanhang.

Du kan såklart också börja prata med tjejer spontant i matbutiken tex, absolut! Men var medveten om att om du blir dissad så är det nog inte för att det är fel på dig, ditt utseende eller din personlighet, utan snarare att tjejer kanske inte tror att du är en bra kille.

• Anonym (Nätet)

Leta på en seriös dejtingsajt på nätet, där har du dem som är intresserade av att träffa någon. I affären är knappast alla ens singlar...

• Anonym (K)

Hur vet du om en tjej i affären är snäll och bra ?Då ser du bara hur hon ser ut?

Jag skulle tycka det var konstigt att bli utbjuden i affären eftersom man intealls känner varandra.. om man inte spontant börjar prata i en väldigt lång kö eller så kanske.

• Smarthuvud

På samma sätt som alla trådar om att alla karlar är idioter, så får du leva med att alla kvinnor är idioter.

Har du träffat några kvinnor som inte funkat tillsammans med dig, så är det ju ett givet tecken på att ALLA kvinnor är idioter.

• Anonym (herr G)
    Anonym (Nätet) skrev 2015-08-04 16:30:40 följande:

Leta på en seriös dejtingsajt på nätet, där har du dem som är intresserade av att träffa någon. I affären är knappast alla ens singlar...

Lägg av, det är väl sista stället man letar efter en tjej. Dom finns inte, du får ta någon random bara som har lust att se ditt på ditt tryne varje morgon.
  • Anonym (Bästa tjejerna)

Bra,trevliga tjejer finns överallt!

• Anonym (raptor)

Vad är en "bra" tjej?

En med få tidigare partners?
    En som spöar dig i tennis?
    En som har högre inkomster eftersom du har en vision av dig själv som manlig golddigger?
    En med taskigt självförtroende som du kan snacka omkull lätt?

Svaret varierar givetvis med kravspecen.

• Anonym (o)
    Anonym (raptor) skrev 2015-08-04 21:47:54 följande:
    Vad är en "bra" tjej?

En med få tidigare partners?
    En som spöar dig i tennis?
    En som har högre inkomster eftersom du har en vision av dig själv som manlig golddigger?
    En med taskigt självförtroende som du kan snacka omkull lätt?

Svaret varierar givetvis med kravspecen.
    En tjej men sött ansikte, vacker figur som inte knullat runt och som är snäll. Den definitionen är jag och typ alla mina polare överrens om i alla fall. Ingen skulle ta något annat.
  • Anonym (x)
    Anonym (o) skrev 2015-08-04 22:10:23 följande:
    En tjej men sött ansikte, vacker figur som inte knullat runt och som är snäll. Den definitionen är jag och typ alla mina polare överrens om i alla fall. Ingen skulle ta något annat.
    Tycker samma
  • Anonym (Bästa tjejerna)

Hur kam man veta att hon"inte knullat runt"?Hon behöver ju inte berätta om hon inte vill.

Svar på tråden Var träffar man snälla bra tjejer?