• Liinnaa97

    Vad heter era barn födda 2015?

    Skriv gärna vad era barn heter i både tilltalsnamn och i andranamn. Ni kan även skriva varför ni valt just de namnen.

    Även syskonens kan skrivas då detta ska vara en inspirations sida.

  • Svar på tråden Vad heter era barn födda 2015?
  • fluu

    Lägg tråden i namnforumet så får du nog fler svar.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Göteborgsmamma

    Vår dotter född i februari heter Enja Ida Azalea. Enja har funnits med som förslag på andranamn de två tidigare graviditeterna, så nu kändes det helt rätt att ha det som tilltalsnamn. Ida är släktnamn och azalea tycker jag bara är så fint.

    Syskonen heter Jimi, vilja, kaspian och kian.

  • fluu

    Jag kan i alla fall skriva namnen på barn födda i år som jag känner: William, Brita, Julius, Augusta, Millie, Nils och Ruben.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Aniiee

    Barnen jag känner som fötts i år heter Emilia, Ida, Sandra, Alexander, Nicholas och David.

    (Lägger till: Haruhi, Makoto och Aiko, men de är kanske inte så gångbara i Sverige.)


    Though we think we witness, we're part of the scene.
  • Lovisa75

    Majken Sara heter våran dotter som föddes 2 maj. Majken bestämde vi någon dag efter att hon var bland oss. De stag mellan Mollie, Noomie och Majken. Majken var en gammal favorit när jag var gravid med äldsta sonen så ville jag ha en Majken då. Alla våra barn har familje namn som andranamn och där med blev de en Sara som manens syster hette.

    Våra andra barn heter
    Douglas Erik - 96
    Tone Maria - 98
    Ruth Eva - 01
    Isak Edvin - 09

Svar på tråden Vad heter era barn födda 2015?