• Svar på tråden Varför är så många på Familjeliv så otrevliga och ouppfostrade?
  • My102

    JAG HÅLLER MED! Jag mår dåligt av att läsa mina favorit trådar ibland för det är så jäkla negativ stämning å folk ska peka med hela handen å vara så

    Fördomsfulla, kunna allt, säga till, nervärdera, kränka, trakassera, jag kan allt du kan inget-snack. Gillar inte vi männkskor varann eller?

  • gubbfitthen

    Det är för att det är ett typiskt "tjej-forum" Tjejer kan inte hålla sams i grupp och ska bara gnälla och klaga och snacka skit om andra. 

    Sen tror jag IQ-nivån här inne är lägre än på alla andra forum jag läst på. 

    Mycket skryt, mycket avundsjuka. 

    Det är vad jag tror.

  • Embla twopointoh

    Därför att när man sitter bakom en dator, bakom anonymitet, då är det mycket lättare att skriva saker man aldrig skulle ha vågat om man haft personen framför sig.

    Personligen så anser jag en diskussion mer eller mindre avslutad när någon börjar med personliga påhopp. Det är så lågt och visar på brist på verkliga argument, på hyfs och brist på förståelse för saklighet och logik. Min tid är bättre använd till att diskutera med andra som inte använder ad hominem.

  • Aniiee

    Jag upplever oftast att det handlar om "som man ropar får man svar". Någon (inte alltför sällan TS i trådarna, men inte alltid) börjar otrevligheterna, och sedan är det svar på tal som gäller. Få klarar av att vara "den större människan", utan det blir ofta tävling i otervligheter.


    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • kaksinmutyksin

    Måste vara någon enstaka som har det som uppgift att vara elaka och kommentera på stavningen mm.! De kanske är troll? Eller så mår dem bättre själva av att skriva elaka och dumma saker?! Har också märkt att det finns mycket onödigt tjafs här! Själv skrattar jag åt dem,tycker dem är patetiska :)

  • asta66
    gubbfitthen skrev 2015-08-06 08:20:59 följande:

    Det är för att det är ett typiskt "tjej-forum" Tjejer kan inte hålla sams i grupp och ska bara gnälla och klaga och snacka skit om andra. 

    Sen tror jag IQ-nivån här inne är lägre än på alla andra forum jag läst på. 

    Mycket skryt, mycket avundsjuka. 

    Det är vad jag tror.


    Värst vad du har konstiga erfarenheter av tjejer. Mina kompisar har inga problem att hålla sams.
Svar på tråden Varför är så många på Familjeliv så otrevliga och ouppfostrade?