• Anonym (Vafandå)

Tjejen vill inte ha sex, men onanerar

Tjejen har inte varit sugen på flera månader. "Har inte lust".
    "Du kan ju gå och runka om du är kåt". Osv...   Va fan!

Men har märkt att hon onanerar ofta när jag inte är hemma, med diverse leksaker osv.

Va ska jag göra? Känns jobbigt. Hon vill ju inte ha sex med mig, hellre en dildo alltså.

• Svar på tråden Tjejen vill inte ha sex, men onanerar
  • Anonym (prata?)

Prata med henne. Tala om att du känner dig sårad när hon hellre har sex med en mekanisk leksak istället för med dig.

• Anonym (Vafandå)
    Anonym (prata?) skrev 2015-08-06 10:27:57 följande:

Prata med henne. Tala om att du känner dig sårad när hon hellre har sex med en mekanisk leksak istället för med dig.

Har gjort. Hon blir sur, förbannad och säger att det är hennes ensak.
  • Anonym (prata?)
    Anonym (Vafandå) skrev 2015-08-06 10:28:48 följande:
    Hur länge har ni varit ihop? Om hon blir sur och förbannad verkar hon ju inte på något vis ta hänsyn till dina känslor. Är det ett förhållande som är värt att ha? Hur funkar hon i övrigt i vardagslivet?
  • Anonym (123)
    Anonym (Vafandå) skrev 2015-08-06 10:28:48 följande:
    Kan det vara så att hon känner prestationsångest?
    Jag hade en kille en gång som ville jag skulle komma varje gång. Tillslut ville jag inte ligga så ofta i ren ågren att jag måste komma.. O_o 

Behöver någon av er längre förspel? Det kan vara viktigt att prata om. Om hon tycker du kräver för mycket så är det lätt att inte "orka" så ofta.
    Ibland behöver jag typ tvinga mig själv att skippa förspelet och hoppa rätt in i sex, så att uppförsbacken till suget inte blir så lång. Man blir ju sugen efter en stund.

Kanske låter sjukt. Men lusten med sin partner kommer och går ju.

Förslå att bara vara nakna utan krav på sex en gång i veckan? Massera varandra med babyolja? Det kräver kanske lite arbete men brukar sluta i sex :)
  • Anonym (Vafandå)
    Anonym (prata?) skrev 2015-08-06 10:30:32 följande:
    Hur länge har ni varit ihop? Om hon blir sur och förbannad verkar hon ju inte på något vis ta hänsyn till dina känslor. Är det ett förhållande som är värt att ha? Hur funkar hon i övrigt i vardagslivet?
    1 år. Funkar väl okej. Hon vill inte ha sex bara.

"Inte just nu"
    "Det kommer sen"
    Osv osv

Men som sagt, en garderob med porrleksaker verkar vara intressantare. Jag är väl dålig i sängen då antar jag... men när hon väl släppt till vill hon ju inte göra annat själv än ligga missionären och få det över på 1 minut. Svårt ge henne något bättre då när hon inte vill. Och som sagt... senast är väl flera månader sen.
  • Anders 386

Låter inte bra. Är det kanske ett förstadium till ett uppbrott från hennes sida? Det låter ju faktiskt som att hon inte attraheras av dig längre. Inte roligt att dra den slutsatsen, men nåt måste ju vara riktigt fel? Är du noga med hygienen innan sex så att det inte är så att du luktar illa eller nåt? Det är ju iaf lätt avhjälpt.. 

• Anonym (Vafandå)
    Anonym (123) skrev 2015-08-06 10:35:44 följande:
    Kan det vara så att hon känner prestationsångest?
    Jag hade en kille en gång som ville jag skulle komma varje gång. Tillslut ville jag inte ligga så ofta i ren ågren att jag måste komma.. O_o 

Behöver någon av er längre förspel? Det kan vara viktigt att prata om. Om hon tycker du kräver för mycket så är det lätt att inte "orka" så ofta.
    Ibland behöver jag typ tvinga mig själv att skippa förspelet och hoppa rätt in i sex, så att uppförsbacken till suget inte blir så lång. Man blir ju sugen efter en stund.

Kanske låter sjukt. Men lusten med sin partner kommer och går ju.

Förslå att bara vara nakna utan krav på sex en gång i veckan? Massera varandra med babyolja? Det kräver kanske lite arbete men brukar sluta i sex :)
    Hon vill inte ha förspel. Alltid när vi haft sex har det varit pang på. Och hon har aldrig kommit under sex, med någon annan heller säger hon.

Och hon vill inte ligga nakna utan sex heller. Och gör vi det, när vi ska sova ibland tex så blir hon irriterad om jag känner på hennes kropp. Tar jag i hennes bröst rycker hon till och vänder sig eller puttar undan mig. Frågar jag varför säger hon "vill inte att du tar på mig, det är MINA bröst".
  • Anonym (Vafandå)
    Anders 386 skrev 2015-08-06 10:39:05 följande:

Låter inte bra. Är det kanske ett förstadium till ett uppbrott från hennes sida? Det låter ju faktiskt som att hon inte attraheras av dig längre. Inte roligt att dra den slutsatsen, men nåt måste ju vara riktigt fel? Är du noga med hygienen innan sex så att det inte är så att du luktar illa eller nåt? Det är ju iaf lätt avhjälpt.. 

Tror inte det. Har bra hygien osv.
  • Anonym (prata?)
    Anonym (Vafandå) skrev 2015-08-06 10:40:37 följande:
    Hon vill inte ha förspel. Alltid när vi haft sex har det varit pang på. Och hon har aldrig kommit under sex, med någon annan heller säger hon.

Och hon vill inte ligga nakna utan sex heller. Och gör vi det, när vi ska sova ibland tex så blir hon irriterad om jag känner på hennes kropp. Tar jag i hennes bröst rycker hon till och vänder sig eller puttar undan mig. Frågar jag varför säger hon "vill inte att du tar på mig, det är MINA bröst".
    Ärligt: det låter faktiskt inte som om vill vara med dig. Om du inte ens får ta på henne, mysa ihop och bara ligga stilla och ta på henne, tycker inte jag det låter som ett kärleksfullt förhållande från hennes sida. Själv vill jag ligga tätt tätt tryckt intill min karl ett bra tag innan jag somnar :)
  • Carpe Noctum

Det finns fler tjejer än hon. Bjud på en fin middag, buga och tacka för den tid som varit. Det är inget att vara ledsen över för vissa människor passar helt enkelt inte ihop. Fixa en bostad, sortera ihop dina grejer, låt var och en betala för sig, fixa eventuella över/underskott, bestäm ett datum.... och gör allt helt öppet. Inte smyga och absolut inte vara sur eller grinig. Gör det med samma inlevelse som om du fixar en fest.

Svar på tråden Tjejen vill inte ha sex, men onanerar