Vad tycker ni att 14 cm omkrets på kuken är?
Jag undrar vad ni tjejer tycker, har ett litet komplex.
Jag undrar vad ni tjejer tycker, har ett litet komplex.
Ingen aning. Har aldrig mätt någon. Men verkar väl ok?
Spelar det ens nån roll? Det är ju inte bara penetration som ger njutning, långt ifrån. Om du upplever att du är för liten så får du väl lägga mer energi på att tillfredsställa kvinnan med fingrar och tunga!
Har ingen direkt uppfattning om hur tjocka penisar brukar vara, aldrig mätt någon.
Ingen aning. Svarade lagom eftersom jag aldrig mätt en killes storlek, alla jag varit med har funkat bra oavsett storlek, det är mer hur han är, att han ser till så att vi båda har det bra liksom :)
Kan bara tala för mig själv och det är inget jag skulle hoppa av lycka på grund av precis.
Men det finns annat än penetration. En man som kan slicka är inte heller fy skam. :)
Kan bara tala för mig själv och det är inget jag skulle hoppa av lycka på grund av precis.
Men det finns annat än penetration. En man som kan slicka är inte heller fy skam. :)
Haha! Härlig fråga! Jag tror de enda som håller koll på omkrets på sin soldat är just män!
Ingen aning, kompis. Men jag skulle säga att en kuk med en omkrets är bra.
Vet du ens hur stort 14 cm runtom är? I såna fall beskriv!
Vissa är lite större därnere. Det är sånt man får respektera som man.
Syftet med mitt svar var inte att sänka självförtroendet på 'de som inte är speciellt säkra på sig själva', utan ge min ärliga åsikt. En riktig man behöver inte söka bekräftelse som du gör. ;)
Slidan är väldigt elastisk, och 14 cm i omkrets får inte mig att känna mig fylld. Därmed inte sagt att jag inte kan njuta något alls.