Kopparförgiftning eller äre jag bara galen?
Det startade i januari egentligen med att en som jag halv dejta innan jag träffade min sambo jag lever med nu skrev sms till mig som han gjort några gånger dom senaste 6 åren (även om jag försökt hinta att han inte ska ta kontakt genom att skriva att jag har det bra med min sambo så han skulle sluta skriva!) Var aldrig mer än en sån "hur mår du?" Grej när han hörde av sig men jag ville egentligen inte ha kontakt men jag klara inte att säga "du jag vill inte!" När min sambo fick veta att han skrivit så blev han så JÄVLA arg och jag var säker på att nu förlorar jag han! Men vi blev vänner och han förstod att jag inte klara att säga ifrån för jag är inte en sån person som klarar det! Men det gick några månader och så kom en riktig panik ångest attack och jag fick lov att rensa luften om den händelsen igen för att bara tanken på att jag sårat min sambo och den rädslan jag fick att han skulle lämna mig satt sig som en jag vet inte vad och fick panikångest och riktig långvarig ångest.. nu till mitt problem! Mitt sätt att skydda mig på är alltid att "stänga av" och försvinna när jag hade den första episoden med ångest så ramla det in i mitt huvud "tänk om jag inte älskar han eller om jag gör något dumt igen!" Och dom tankarna klarar jag inte att släppa! Jag älskar han över allt annat på jorden! Nu har det gått så långt att jag är nästan rädd för män! Inte komma för nära eller jag vet inte vad ifall jag ska göra något dumt! Va fan ska jag göra?! Men fick höra att man kan bli koppar förgiftad tog ut den jävla spiralen jag hade 2 veckor var jag "normal" igen nu inte längre!